Friday 16 April 2010

ღ ..Menang Giveaway..ღ

Salam semua reader dan follower sekalian,,
dah sekian lama..ehekkk
rinie aku boleh la on9 setelah sekian lamanya..huhu
rasa-rasanya dah 3 hari aku xboleh nak blogwalking dan buka buku wajah..
geram sangat bila fikir xdapat on9 tapi..
hmm nak buat camana..sabar je la..
rasanya wifi kat kampus ok..cuma dia xleh connect sebab DNS services apa ntah xleh nak cari
web search xleh..huhu:( sedeh sangat sebab boleh search tapi xboleh connect..
apa masalahnya ye?..kena setting kat mana-mana ke ek?
korang tau x camana nak settle masalah nie..
aku masih heran dan binggung campur frust sebab selain study dan makan,tido kat ostel nie..
on9 adalah rutin aku untuk elakkan bosan..dan mmg aku bosann sekarang ditambah rindu dengan dunia blog tapi xleh nak on9..apakah tuhan nak menduga daku yang jauh dari famili nie..
banyak aku nak cerita tapi..huaaaaaaa T__T
tak tau nak mula dari mana..runsingnya!! 
tapi apepun..buka je blog kiut miut nie terus tgk cox dan heppy la ckit bila aku menang giveaway yang aku join dulu..yeay!! tapi heppi kah aku??

ekceli walau camana pun aku heppi la jugak sebab lama xbukak ramai jugak yang datang berkunjung blog aku nie dan aku ucapkan jutaan terima kasih ye..lega ckit hati nie..jadi nak cite ckit..aku menang giveaway dari blog dnblogshop ..tenkiu sangat-sangat sebab pilih saya sebagai pemenang...amat suka dan hargai..^^ kepada tuan puan empunya blog..nnt saya emailkan maklumat yang diperlukan dengan kadar segera ek..sekurang-kurangnya ini boleh jugak buat aku heppi..wee:( maaf..mood mmg rasa xbesh..sangat-sangat tak besh..maafkan aku..tapi..
tetap heppi dengan giveaway yang aku join..
mood: betul2 tak tau nak nanges atau senyum...
---;--'-{@
~Dawia~

3 comments:

  1. tahniah kak. wewit. hik2

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:17 am

    congrateees
    :D

    ReplyDelete
  3. tenkiu billet..^^
    hikhik..lalalala


    tenkiu jugak chemay..
    ngee* :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi