Thursday 22 April 2010

ღ..Wansteddy Giveaway KiuT..ღ

Salam ceria bertarikh 22 April 2010 buat semua..
aku join giveaway lagi..setelah sekian lama..ahaksz!
giveaway nie kiut sangat..cara dia mudah dan xde pun syarat tertentu..
tue yang aku suke3..hikhik

kerana giveaway nie
terbuka kepada sesiapa sahaja giveaway ini...Yang ada atau takde blog pun boleh.Tak perlu follow tak perlu add bloglist empunya penaja giveaway dan tak perlu buat entry giveaway ni.(tapi aku buat jugak n3 untuk publish pada korang).Cuma email sebab aku nak maklumkan pemenang melalui email.Cuma letakkan nama timangan serta email anda dalam kotak komen entry ini. Settle! walla!

So,,aku dah join.!! enjoy semua..
moga kegembiraan milik kita bersama^^

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi