Monday 19 April 2010

ღ ..T-Shirt PerCuma di NetQueen..ღ

Salam semua reader dan blogger yang kiut miut macho enchem,,
pagi nie aku try on9..dan alhamdulillah..line ok untuk aku taip n3 pagi nie..
bila aku tgk di chatbox yellow hellow tadi..nampak tieqa msg nak ajak aku masuk blog netQueen untuk dapatkan T-shir percuma..waa..
mestila aku nak!:) Jadi aku join..hikhik (",)





T-Shirt netQueen edisi terhad ini? Edisi terhad ini hanya bagi setiap 100 pendaftaraan pertama sebagai ahli netQueen sahaja. Jadi bagaimanakah caranya mahu mendapatkan T-Shirt ini?
Syarat-syaratnya:-

1- Daftar sebagai ahli netQueen-done!
   2- Masukkan blog ini ke Blog Lis-done!
3- Buat satu entry tentang netQueen-done!
4- Letakkan gambar banner netQueen di side bar &link back-done!
5- Promotekan netQueen  kepada 5 rakan blog-done!
6- Tinggalkan komendengan mengatakan 
"Saya Telah Laksanakan semua  syarat yang diberikan dan kini saya adalah rakan netQueen" berserta alamat blogdi blog netQueen-done!

dan aku menjemput 5 blogger lain iaitu:-
-kak shimawar-
-kak edriena-
-kak nadya-
-kak adah-
-kak aidacomei-

sekejap je dah pukul 8 pagi..kelas nak start pukul 9 pagi..
keyh korang..aku nak pegi bersiap dulu..Jom sarapan..
serius aku heppi dan tenang selepas perang besar ptg semalam
moga ceria-ceria selalu kenkawan blogger..slmt blogwalking!
(n___n)

mood:study dan ceria! tenkiu so muchx my dear

--;--'-{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi