Monday, 29 August 2011

Esok Hari Raya !! Syawal 1432H

Assalamualaikum. Raya dah makin dekat, Ramadan dah hampir menjauh. Sedih bercampur gembira. Semuanya berbaur dalam hati kecil wia ni. Walaupun wia harap ini bukan Ramadan terakhir untuk kita, Amin. Okey ramai yang buat post buat biskut raya yang pastinya sedap ,mabeles kan.. wia pun sama ;) Hari ni teruskan misi buat biskut dua jenis sekali gus. Biskut sarang semut sikit lagi, dan Biskut Mama Carie. Hee. Adik dan sepupu wia pulak balik kampung mengacau dodol..

Memang besh buat biskut hari ni sampai terabai incik dear. Kesian dia.. pasti merajuk sebab cakap dalam fon pun sekejap je. Hantar text apatah lagi.. tapi demi habiskan misi, memang wia siapkan dari tengahari sampai ke petang seperti hari Jumaat lepas. uOls, hari ni juga pegi temankan mak tengok sofa baru..!!  Bukan nak riak cuma nak shar, sebab dah sembilan  tahun mungkin guna sofa lama dan tiba masanya tukar sofa baru.Tahun ni banyak yang baru, orang cakap mak ayah ada rezeki lebih, sebab tu semuanya nak tukar. Mungkin ini rezeki ayah sembuh dari eksiden yang lepas..Syukur.

Meriah kali ni uoOls..sikit sikit nikmat yang wia rasa bersama :') Entri kali ni juga wia nak pos kad raya la untuk rakan blogger yang bakal menyambut lebaran Syawal ehee. Dah lama siapkan tau #sebelum balik kampung lagi. Semangat katanya. Sekarang secara rasminya, khas buat rakan rakan alam maya, kad raya digital yang wia penah uar uar kan nak buat, jeng jeng jeng.. Terima la, seadanya istimewa dari Dawia Honeyputri.

 Update* wia ingin mengucapkan pada kengkawan blogger
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir & Batin
.Syawal 1432H.

2 comments:

  1. selamat hari raya utk wia.moga bahgia ye

    ReplyDelete
  2. @ Mia-Ina selamat hari raya juga untuk akak :) :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi