Wednesday 24 August 2011

Kad Raya Edisi Tersendiri.

Heee ramainya yang dok buat kad raya cantik cantik.. Sangat kreatif ye :) Okey assalamualaikum uoOls.  Wia mulakan kata kata mukadimah dengan perkataan Kad Raya. Wow!!  memang da bomb la kad raya yang direka khas untuk kengkawan yang rapat kan.. Memang dah ramai yang hantar kad raya melalui application dari FB .. meriah siap dengan lagu. Terharu tau wia dan terima kasih sangat sangat pada sesiapa yang tag.. Memang rasa dihargai. Ehem ehem bila dah bercakap pasal kad raya ni, memang sesuai sangat la gunakan teknologi canggih manggih yang sedia ada untuk eratkan silaturahim antara sahabat dan famili di musim perayaaan yang bakal menjelma tak lama je lagi.

Lagi best kalau tradisi kad raya masih diamalkan sekarang. Mesti kawan kawan rasa terharu sebab dapat kad raya kan.. Okey wia memang berhajat nak hantar kad raya pada sahabat taulan terdekat dan tercinta. InsuaAllah masa lepas wia sampai di kampung nanti laa. Sebab sini memang jauh wia tak tahu katmna pejabat pos..# Hikss. Telco post ada la.. Tapi wia ambik keputusan untuk pos masa kat rumah je la nanti. Senang pun senang. Dekat lagi =D Tak payah bazir kos untuk naik bas ke apa kan.. Okey kad raya memang tradisi lagi bagi wia menjelang hari lebaran..
Gigih nak siapkan ;)
Okey itu kalau kad raya yang dipos dan di setem.. dan macam mana pula dengan kad raya yang kreatif yang mula mula wia cakap tadi. Ahaaa ni yang nak cerita ni. Wia sangat berminat untuk buat kad raya sendiri  tau. Nanti boleh la di tag pada kengkawan rapat di FB..Hmm memang cantik kalau kad raya tue di reka sendiri. Kalau bab edit mengedit n memang wia minat.. Cuma kalau nak superb cantik macam yang kawan lain memang wia punya simple dan sederhana. Yang penting ikhlas nak ditujukan pada kengkawan..
Kad Raya | Credit Google
Hari ni alhamdulillah dah 24 Ramadhan 1432H.. agak agak masa sekarang sesuai tak nak tag kad raya pada kengkawan. Rasa macam masih terlalu awal kan? ;) Wia kalau boleh tak nak guna application FB yang tujukan kad raya beserta lagu tu. Nampak biasa sangat. Nak cari kelainan dengan buat kad raya sendiri. Memang cantik dan unik. ! wia berminat. UoOls pun boleh buat. Sebab dah ramai dah yang buat tau. Best je tengok. Masing masing dengan idea tersendiri..

Jom laaa pakat pakat buat Kad Raya guna kecanggihan teknologi IT.. Wia pun baru nak create ni. Hehe. Psstt pagi tadi dah packing beg sikit sikit dah tau. Semangat punya pasal, insyaAllah malam ni sambung sikit lagi.. Sebab tu dimasa lapang yang ada ni wia nak buat sekeping dua kad comel untuk kengkawan di FB dan Blogger.. ngee. Petang ni pulak kalau tak ada aral nak iftar dengan member coursemate.. Hari last katanya. Mudah mudahan semuanya dilancarkan Ilahi. Meh kita jana idea untuk kad Raya ..P/s : Kalau ada masa terluang wia hapdate entri lagi malam ni. Salam ceria dan selamat berblogging. Entri kasi saspens kad raya..padahal tak siap lagi ;p Apa pun boleyyy.. Berusaha (^_^ ) V.. Kad Raya Edisi tersendiri wia pun belum siap.. SURPRISEE!!

6 comments:

  1. lama x p beli kad raya sejak guna fb + ada nset.,..haha

    ReplyDelete
  2. best gile kumpul kad rya,zaman sekolah dulu2:)

    ReplyDelete
  3. siap berlgu lg ek time view tag kite tu?hbt2.xpnh dpt lg..haha

    ReplyDelete
  4. @ MzOneD kan.. dah hilang adat bals membalas jad raya hmm :(

    ReplyDelete
  5. @ cik ery memang syok, tambah2 dok kira siapa dpt paling banyak :D :))

    ReplyDelete
  6. @ miZz_nizZ yeke.. xlama lagi dapat lettew :P :D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi