Friday, 19 August 2011

Terima kasih Nuffnang! Segalanya Nuffnang.

Hai salam ceria. Assalamualaikum. Alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke-19 Ramadhan. Cepat masa berlalu kan. Blog yang hijau sesegar dedaun nie, wia merajinkan diri untuk menghapdate untuk tatapan pembaca. Hee. Agak lama wia tak log in Nuffnang.. tetiba terasa nak buka pagi nie. Mana tahu ada rezeki dari Nuffnang :)

Kalau sebelum nie, wia tengok ada dua BE menari nari tapi alhamdulillah BE yang lepas dah jadi metered earning setelah beberapa bulan setia menaik kan earning nya. Wia sangat puas hati. Sekarang pulak lagi sekali wia di hadiahkan seketul earning lagi. Syukur rasa nya :) Walaupun seketul ni yang buat hati wia berbunga bunga. Terima kasih Nuffnang..!
BE yang comei ;p
Psstt memang sengaja wia besarkan gambar. Even nampak sekerat janji puas kan. Kihkih. Memang best tau dapat BE.. seronok tengok rakan rakan lain pun menghapdate BE masing masing tapi wia tak perasan pulak ini BE keberapa untuk wia, Sebab kadang kadang wia jarang mengintai di akaun Nuffnang. Mana tahu terlepas pandang. Bukan setiap hari wia log in. Hehe. Walau cemana pun, wia rasa sangat heppi dengan BE yang baru nak mencanak.. Harap kekal lama di rating. Suka sangat sangat.!

Kebetulan tu juga, wia ada juga usha keyword untok blog wia ni ;) Mana tahu kot kot ada yang search untuk menda tak baik ke kan.. Dan alhamdulillah semuanya yang sedap mata memandang. Memang itu niat wia tak mahu, orang keyword untuk menda menda yang tak baik. Tapi comei la semua keyword katsini. Cuba uoOls tengok.
My keyword terkini di Nuffnang =D
Okey sebelum wia mengakhiri entri wia pagi ni.. Terima kasih pada incik Nuffnang yang baik hati kerana hadiahkan wia dengan seketul BE..seketuil pun bermakna tau, apatah lah lagi dua , tiga dan keatas, mesti lompat girang la jawabnya ;) Wi akan setia pada Nuffnang sehingga seterusnya. Moga hari yang indah penghulu segala hari..

Sebelum wia terlupa, komen di shoutmix mengenai blog picisan wia ni buat wia malu meow meow. Blogger yang singgah masing masing cakap yang wia semangat nak beraya, maka dengan itu molek lah kiranya wia buang widget yang ada pelita kiri dan kanan. Malu sihh :$ Meriah sangat ..Hehheh. Biarlah orang tengok header pun dah tahu yang wia rindu suasana puasa dan raya.. Thanks alot NUFFNANG !

4 comments:

  1. wah, akak dpt banyak eraning ke.. terbaikk

    ReplyDelete
  2. seronoknya dapat duit raya dari nuffy..hehe

    nuff memang baik...hehe

    ReplyDelete
  3. @ AinsHa=( tak ada la. Biasa je ni dik ;;)

    ReplyDelete
  4. @ ILA HonEyBuNNy Kan.. nuffy memang the best ;) Harap rezeki makin bertambah..amin :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi