Saturday 27 August 2011

Shopingg Sakan lagi ;p

Assalamualaikum.  Salam ceria, sekejapnya dah masuk puasa hari yang keduapuloh tujuh. Sekejapnya kita dah berada di minggu terakhir Ramadan.. Memang terasa cepat sungguh masa berdetik. Yang pasti dah agak ramai kengkawan yang tak mengonlinekan diri gara gara sibuk persiapan raya, termasuk la wia. Hehe.. Okey hari ni pulak seperti yang dirancang, wia pegi shopping dengan ka tersayang. Meriah uoOls. Kalau bab shopping memang feveret wia la ;p

Kebetulan hari ni cuti hujung minggu, maka ramai la orang yang bersuka suki menghabiskan masa terluang bersama teman teman terutama gadis dan remaja dan ada juga yang bersama famili. Memang kesesakan jalan raya bukan penghalang tapi memang sesak kot. Haha ;p Ramai orang pakat ke pusat bandar.. Memang wia tak lepas pegi ekspo Raya. Rambang mata. Tak payah shoping sejauh jalan TAR semua boleh beli dari kasut, telekung sampaikan ke kerongsang yang gila mata memandang..

Beshnya hari ni wia shopink tudung je tau. Haha gila Shawl wia sekarang ni. Akhirnya lima jenis tudung yang berlainan wia grab. Kasut yang nak dicari tak beli sebab tak kena dengan taste ditambah pula dengan harga yang mahal, memang tak sanggup nak labur. Teehee. Jadi sekarang wia cuma nak cari kasut raya je lagi. Kasut pun nak beraya juga.. Biasa lettew. Tadi fanomena membeli belah memang syok je tengok. Dekat kaunter paling best tengok bapa bayar beberapa ratus sekali guss.. #Macam tak pecaya, labur begitu banyak untuk penuhi kemahuan sekeluarga sempena Aidilfitri yang bakal datang beberapa hari je lagi.
Memang gila bershopping semua. Haip kata orang, wia dan mak pun kemain semua tempat pegi tadi. Dari mall sampai ke eskpo uoOls.  Tadi sempat juga beli  aksesori untuk kereta baru ayah, langsir love pink sebab bentuknya yang bentuk hati buat wia jatuh hati., pink lagi. Romantis untuk pintu lengkung kat rumah. Yang penting semua bertukar untuk tahun ni sempena hari Raya..I loikeee!!

Okey badan pun dah letih, berbuka pun sedap hari ni ;p Esok ada misi yang nak disiapkan lagi bersama adik adik wia, Opss esok depa pi kampung kacau dodol.. Tapi wia tetap ada misi kat rumah. Nak tahu apaa.. tungguu =D Selamat berblogging dan jaga diri baik baik sepanjang bulan Ramadan yang kian berakhir dan jangan main mercun, bunga api tak apa. Nunitee:')

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi