Sunday 14 August 2011

Shopping Online..?!

Assalamualaikum. Salam hujung minggu uoOls. Cepatnya dah 2 minggu kita berpuasa kan..? Sebenarnya kalau tengok pada tajuk entri, uoOls dah tahu kenapa wia hadate entri ni kan. #Senyum. Disebabkan wia ni suka kan shopink dan kalau uoOls perasan di laman sosial FB banyak sangat tag baju yang cantik cantik, shawl, kerongsang, beg, kasut dan inner..dalam hati ini teringin sangat nak memiliki nya. UoOls rasa shopink on9 ok tak..? Best tak..? Wia tak penah lagi merasa shoping secara on9. Sobs sobs..

Maka dengan itu, ayat dalam hati ni ingin sangat mencuba, tapi tak tahu nak beli barang apa dulu sebagai percubaan. Kalau tanya pada kawan kawan wia, depa cakap yang on9 jauh lagi murah dari beli secara face to face. Dan ada pulak sesetengah tu cakap lebih mahal dari membeli secara biasa. Mana satu betul ye.. ke depend pada harga sesuatu barang tu. Wia tahu kalau kawan blogger di luar sana dah banyak kali membeli secara on9 kan..? Wia pulak sekali pun belum penah rasa. Memang macam ketinggalan banyak tapi jauh di sudut hati teringin sangat nak cuba. Sebab itu rasanya lebih molek minta pendapat uOols dulu, kawan dunia blogger. Heee =D

Rasanya mungkin kena mencuba dan cuba sekali kot. Mana tahu nanti barang yang kita order tu dapat memuaskan hati kan.. hati ni dok berbolak balik. Nak cuba atau tak, nak cuba atau tak.. Haha. Baik tunggu dulu kan. Wah barang barang yang di tag memang sangat cantik dan buat wia tertarik sangat dengan barang depa. Memang sekali tengok rasa macam wah nice nya..!
Gadis mana yang tak suka kan pada kecantikan, kecomelan dan fesyen. Mungkin sesetengahnya tak suka. Tapi gadis seperti wia memang suka shopink dan pakai baju santek cantik. Jadi apa pendapat uoOls pasal beli barang secara online..? Berbaloi tak..? Puas hati tak..? Nak cuba tapi harus tanya pendapat uoOls. Sebab mungkin ada yang penah. Mesti dah ramai biasa kan..? Tapi bagi wia, sekali pun belum.

Okey sekarang siapa yang ada pendapat tentang shopink secara on9 yang menjadi trend sekarang. UoOls puas hati tak..? Kongsi dengan wia dalam entri ni ek. :) Sangat hargai setiap komen dan pandang uoOls. Selamat berblogging ye. Alahai wia yang tak shopink lagi asyik cakap cakap pasal beli belah saja. Hadoii.. Sabar ye follower.. Selamat berpuasa (^^,)

4 comments:

  1. adah suka gak shopping online...tp tgk la produk ape...kena pilih gak..tapi setakat ni puas hati la..:)

    ReplyDelete
  2. dh lama xshoping on9.dulu ap saja bli on9.lg puas dpt tgk sume yg ada.

    ReplyDelete
  3. @ M a W a D D a H yeke sis.. nak cuba juga la nanti. kalau tak cuba mana tau kan.. ;;)

    ReplyDelete
  4. @ suara sizuka wah cam best je.. tenkiu :D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi