Wednesday 22 December 2010

Award Dari Follower, So Sweet..


Selamat malam buat foll0wer dan blogger blog kiut miut ku :) Malam ni baru aku berkesempatan nak ambik award dari si manis Fiqah. Aku dapat tau pun dari shoutmix pagi tadi bila adik Fiqah sendiri yang f0llow aku dan tinggal jejak kaki dengan mesej berbunyi so sweet.. tapi yang luar biasanya Fiqah ni bagi award kepada follower dan kepada bl0g yang di follow nya:)  Bebezakan? Oh so sweet Fiqah.. aku amat terharu. Sudahlah blog di follow tapi dapat award lagi. Selalunya bl0gger lain akan bagi award pada bl0gger yang sudi follow blog mereka dan bukan pada bl0g yang di follownya ;)

Jalan jalan blog  Fiqah memang kemas je blog dia yang warna tema sama dengan aku iaitu purple:) Citarasa sama la.. Ringkas dan comei ja. Suka aku jejak sana..ikhlas tau puji fiqah :) katanya fiqah nak hadiahkan kepada semua blognya takkan mampu bertapak dalam dunia blog nie untuk satu tempoh yang lama..jadi sebab itu award itu dihadiahkan pada semua blogger katanya. aku yang dapat pun rasa bangga sebab award tu cukup kreatif dan cantik tau(!) Nak tengok awardnya yang kelip kelip si kunang.. meh tengok dibawah nih.. kiut ^_____________^ v menawan siapa yang melihat..
Aku sendiri teruja dapat award ni sebab berciri muslimah..keretip sangat(!) Ok, dalam entri istimewa untuk award yang aku terima entah keberapa kali, aku nak cakap aku amat hargai award yang diberi oleh Fiqah. Aku tak pasti untuk panggil akak atau adik.. tapi aku tau yang akak Fiqah seorang guru pelatih :) Berbanyak terima kasih daun keladi buat Fiqah atas award uang memang luar biasa.. sebab follower yang beri award pada blog yang difollow.. thumb up buat Fiqah. Moga ukhuwah terjalin antara kita blogger alam maya ;)

Cuma bila tengok ramai yang buat award, bagi award dan banner bagai..aku je yang tak buat apa apa lagi. Buat pengetahuan, aku agak malas campur tak kreatip untuk buat semua dan siapkan award yang memang unik bagai nih. Maafkan daku follower blog kiut miut ku sekalian.. lama tak cakap pasal blog kiut.. sila hargai blog anda masingg masing. Sebab tu aku panggil blog aku comei. Sebab sebagai cik empunya blog, aku memang rasa blog aku senang dan simple comei bila dipandang.. maksud tersirat--> hargailah blog dan follwer dengan memuji blog sendiri :)


Terima KaSih Cik Fiqah.. amat hargai award tu. Sweet sangat. Ok, selamat tengah malam semua. Lewat malam baru line ok sikit..huu. Nasib badan.. Selamat berblogging semua. Dan kejap lagi, aku akan balas blogwalking sesiapa yang singgah ke blog mayaku ini.. Salam ceria dari ku;) See U(!)
-----;-----'---{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi