Sunday 26 December 2010

This Weekend with Alot Ion Positive..

Morningg blogger :) Have a nice weekend..hikSs. Tetiba aku suka weekend. Walaupun kengkadang sunyi tapi aman pulak. Rasa tenang untuk belajar dan beristirehat, disamping beriadah melepak diatas katil sambil menambahkan lemak dan berat badan..hooyeh !! aku rasa baik perasaan kita, baiklah mood kita..positif fikiran kita, postif jugak emosi..begitulah sebaliknya. Hee:D 

Aku rasa aku dah makin suka hari cuti hujung minggu.. sebabnya, boleh rest sampai bengkak mata. Boleh on laptop sampai panas..erk =___=" hehe. Itu tak perlu nanti segala kerosakan siapa nak tanggung pulak..dan boleh melepak dalam bilik dan rumah je tanpa keluar jalan jalan yang bosan..padahal teringin keluar tapi tiada kenderaan..ada la jugak. Tapi bas?..haish cemana nak gerak, susah laa..demand ke aku?.. ada la sikit untuk keselesaan diri. Jadi disebkan ongkos dan transport. Biaralah hujung minggu bersantai di rumah sambil on9 tanpa gangguan..oh itu jugak nikmat dunia..ngee:) Desini aku mencipta bahagia sendiri.. mudah saja, fikirlah +ve dan tinggalkan perkara perkara yang membawa ion ion negetif..percayalah..hidup ini amat indah bila uoOls membuka mata hati dan mata minda..eceewah;) hepi sungguh aku pagi nih..
Pabila hati riang rasa lebih ringan kepala tanpa raasa serabut..ingat nak mula buat nota nota ringan supaya nanti tak kelam kelibut..tapi tengok cemana nanti. Malas jugak adalah sifat negetif..sila nyah dikau dari kotak fikiran aku !! ok, semangat hari ni walaupun setiap hari Isnin untuk semester ni aku tetap cuti tanpa kelas langsung. Maka kalau uoOls hujung minggu hanya dua hari, aku tiga hari..yezza(!) puas la kan.. boleh layan cerita korea tanpa henti..agagaga~ Gelakkan diri yang minat gak korean..
Memang syook la, siap nangis nangis pegang tisu bagai, tetiba mata merah seba sedih tengok scene sedih..maklumlah sensitif orangnya. Kadang kadang lebih dari pelakon..over la tu(!) Hikhik. Tapi siapa la perasan kan?.. tapi kesemua cerita Korea dalam laptop ni semua dah ditonton..dan uoOls percaya atau tidak yang aku tidak penah jejak kaki di panggung wayang..mesti korang pelik tapi itulah kenyataan:P tapi akutetap bangga, tak pegi sebab best ke tengok wayang?..sikit tak teringin sebab dah dapat bayang cemana situasinya..maaf* ini pandangan aku yang tak biasa pegi..

Bertukar topik dari wayang di hujung minggu..mari bergotong royong kemaskan bilik. Tapi biasa biasa je aku kemas supaya nampak sedap mata memandang..biar simple janji kiut.. siapa la yang tak sukakan kecomelan kan?;) Jadi aku nak cakap dalam entri ni yang aku bahagia di hujung minggu..insyaALLAH, akan berterusan dengn emosi ini. Dan maafkan aku kalau nanti ada pulak entri yang aku bosan dikala weekend datag lag. Kerana siapalah aku insan biasa yang punya emosi tersendiri..
Setiap orang yakni manusia sama saja. Baik emosi, baiklah mood.. Jadi tanpa rosakkan mood hujung minggu hari ni..meh dengar lagu ramai ramai..best jugak. Tak bosan malah menaikkan semangat berkobar kobar untuk cuti kali ni..homesick tetap homesick tapi biarlah masa cepat berlalu tanpa aku sedari..
wahai hati, sabarlah sayangg.. tetiba rindu.. kangen sama incik BF..

Oklah, nak berbl0gging dulu, nanti rajin hapdate lagi. Selamat bercuti kalian..ingatlah orang tersayang selalu. Aku heppi ada blog..dan aku heppi kepada sesiapa yang foll0w mellow blog nih..selamat membaca dan datang lagi. Moga kebahagiaan milik kitaa semua.. Niat dalam hati, hanya Sang Pencipta yang tahu..jumpa lagi dalam entri seterusnya=) kadang kadang aku rasa aku matang dan kadang kadang aku rasa aku masih mentah..dewasakah aku?..Noo(!) i'm still teen && youngg.. peaCe(!)
----;---'---{@
~Dawia Honeyputri~ 

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi