Wednesday, 1 December 2010

Stori Percutian Incik Hati Ke Damai Laut.

Assalamualaikum dan selamat pagi Rabu dalam bulan baru yakni Disember, bulan penghujung tahun buat semua bl0gger yang dekat dan jauh. Harap silaturrahim kian terjalin mengukuhkan persaudaraan dalam berbl0gging:) Macam entri yang lepas, aku ada cakap nak menaip entri pasal dear, incik buah hati. baru baru dear ada pegi ke Damai Laut, Perak. Jadi saja aku nak selitkan gambarnya disana atas keizinan empunya diri..fakta* padahal tak minta izin pun :P dear nak marah ke?..wekk. Tak mungkin, sebab dear tahu aku bl0gger tegar..ahaks! tegar ke?;)

Dear bertolak hari Sabtu yang lepas kesana dalam 2hari 1malam untuk diner nite Jurukur Perunding. Damai Laut dipilih sebagai lokasi. dari gambar yang aku tengok cantik tempatnya. Aku mungkin sedikit teruja sebab tak penah pegi. aku kan kaki jalan jugak. Suka holiday lagi sambil  snap snpa gambr..sy0kk sangat. Okieh, aku dah tak tahu nak cerita sebab aku xda pengalaman kesana ;) tengok gambar yang siap dipilih oleh aku untuk sisipan entri kali ni :D
view paya bakau
view laut disebalik kolam renang ;)
view envir0nment :D
view taman..blur sikit :P
dear disebalik munge--> diner nite time!
bersantai di pantai yang tenang katanya 
^______________^
Bf saya memang semangat orangnya !~
tapi si dia tetap gagah dimata sy <33
mood baik, semuanya ceria;)
suka pose ni ;)
Memang banyak gambar yang dear tangkap masa desana. tapi ni gambar secara rambang aku ambik. Memang agak jarang aku berstori pasal hero saya. Sekali sekala apa salahnya kan.. Hee :'D Sekali lagi ditekankan, kebanyakkan dalam gambar ni banyak disnap guna kamera henf0n yang biasa biasa. Jadi gambar kurang memuaskan. Belum ada rezeki untuk beli kamera yang lebih canggih manggih. Taip punya taip, cepat masa berlalu, sekarang nak pegi bersiap ke kelas pukul 10 pagi.. selamat belajar pada seorang bergelar pelajar sepertiku ! aja aja fighting~
Okiehlah dah masuk semester baru, semangat baru, bulan baru.. semuanya perlu kuat dan gigih lagi. Buat dear--> selamat bekeje.. yang terindah mahupun tidak, yang pasti hati ikhlas dan tulus~ Selamat berbl0gging semua.
Nanti aku akan tingkat prestasi bl0g. Nama pun blog berkaitan kisah diri, jadi banyak berkaitan apa yang aku rasa dan aku alami.. heppi semua. See u!

-----;----'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. cantik la tempat tuh...
    bosan dup umah ni yg teringin nk melancong nih^^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi