Thursday, 2 December 2010

Enj0y Beriadah Dengan Berkayak .

Selamat pagi dan asSalamualaikum bl0gger kawan alam maya sekalian. Pagi ni cukup sejuk untuk aku baring dan lepak atas katil sambil buka komputer riba dok atas riba ni haa, on9 dan membaca dan hapdate apa yang patut. Seperti biasa, bila minggu pertama dan kedua. Buku rujukan masih belum ada.. kelas amat singkat sekali. Tapi itu aku suka, sebab esok hari yang agak padat dan sedikit sibuk mungkin kalau tengok dari jadual aku, sambil jeling jeling di board meja studi. Semester ni layout dia kaler hitam dan bunga bunga putih pink ala ala bunga bl0ssom;) Bukan aku yang tempek tapi penghuni lama bilik ni:) Dalam hati bersyukur tak payah kalut kalut dok cari pemablut untuk sem ni. Yippe!

Tapi setakat hari ni, jadual aku dah makin sistematik dan teratur sebab itu aku legaa sangat tak payah dok serabut ligan masa sampai tak cukup tanah >.< mungkin tuhan mempermudahkan urusan.. Syukran Ya Allah:) sesungguhya bahagia terasa pabila merasai nikmatmu~ Dalam diam tak diam, sekejap masa berlalu sehari demi sehari..rasa tak sabar nak habiskan sem ni.. aiseh aku ni baru masuk dah tak sabar nak keluar. Hoho.

 Pagi Khamis hari ni sungguh mencengkam jiwa. Bukan apa kesejukan pagi ni buat mata berat minta ditutup untuk sementara.. kalau tertutup terus, takutnya! tapi itu tidak mustahil sebab segala kejadian alam Allah yang tentukan..Subhanallah. Azam bulan baru untuk tahun ni, nk lebih tekad lagi..mudah mudahan termakbul.. Sebelum tu nak stori, kat U aku sekarang ni tengah ada sukan ataureakreasi berkayak di tasik l0mbong yang agak indah ditengah tengah U ni. Aku masih belum mencuba tapi serius aku teringin.


Kata orang tak salah mencuba sesuatu yang baru. Tapi macam nerves pun ad jugak sebab tasik tu amatlah lah dalam sebab bekas lombong kan. Aku tak pasti lagi nak cuba atau tidak. Caj yang dikenakan amat murah. Hanya seorang RM3.. amat berbal0i baloi :"D ia ada pilihan sama ada kita nak berkayak  seorang atau berdua. tapi macam nak naik sorang sorang cam gerun pulak..hadoi~ Tapi macam teruja tengok membe membe main.. eh masa tu aku tak pegi, tapi syok tengok diorang beraksi kayak hanya dalam gambar di album FB.. kalau nak tengok meh aku tunjuk gambar sekeping dua..hee :D xpe, membe membe la katakan.. sila jangan marah Ain de geng.

Hajar* classmate :)

elene..^^
Gambar aku?.. memang tak ada lagi la.. sebabnya tak penah sekali pun lagi cuba untuk berkayak cemana pulak nak ada kan?.. mungkin suatau hari nanti bila betul betul yakin dengan diri sendiri..insyaAllah :) Memang syok main permainan air. Aku suka sangat. tapi sekarang ni kat kampus aku suka hujan waktu petang jadi untuk beriadah dengan berkayak di waktu petang amatlah tidak digalakkan. Bahaya. satu je yang aku fikir bila naik kayak ni adalah takut tenggelam. Itu memang pasti la kalau tak pakai pelampung kan? tapi kalau dah ada pun takut jugak terbalik. Boleh trauma tu.. *tak dapat nak bayang situasi tu. Tapi macam best je diorang bersuka ria berkayak. Murah pun murah dengan bayaran yang dikenakan.. ngee. :'D nnt la cuba.. hadus, lombong kot.. serius cam gerun >.<

Memang enjoy beriadah dengan berkayak tapi untuk aku tunggu mr. right la jawabnya. Hee. Ok lah,kelas aku amat padat sikit hari ni tapi masih dalam keadaan terkawal lagi. Sekarang cuaca amat sejuk. On9 pulak atas katil memang mata pulak berat, nak je lelapkan mata. Tapi kelas pukul 10.00 pagi.. nanti terlewat seperti kejadian petang semalam. Haiz! malu la nak stori katsini :P 
Jadi hari Khamis minggu ni rasa berkobar kobar nak pegi belajar.. Mudahan semuanya berjalan lancar.. Have a nice day uols. See U! Buat my dear--> selamat bekeje, dan semuanya bagai indah bila hatiku hatimu bersatu Psst dear, nnt kita berkayak sama sama ek ^_~
-----;----'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi