Tuesday, 28 December 2010

Naluri Emosi Berceloteh ;) Ini memang aku..

Assalamualaikum pembuka bicara buat kalian yang budiman dan rupawan =) hari ni hari yang baik buat aku, sebab mak dah makin sihat walaupun tak la berubah banyak tapi bil ke arah positif, harap mak dapat makan dengan lancar..sebab sekolah dah nak buka minggu depan tapi aku bersyukur hari ni lebih ceria dari semalam. 

Sebab pagi tadi dapat sms yang buat hati girang ceria, bersama sama kelas pagi , lecturer yang sporting lansung tak bosan kelas dia ^___~ buat hati aku lupa sebentar dengan kesihatan mak. Mak tak teruk tapi cuma tak boleh makan melainkan bubur dan air setakat nih. Walhal mak sangat berselera.. Aku tak kesah, janji mak sihat :) Oklah petang tadi ada kelas lagi.Bisness Law, subjek yang memang aku minat habis..Cayalah. Interestingg²(!) memang rindu sangat subjek nih :P 


Maklumlah lecturer besh ;) tu yang seronok tu..haha. Lama rasanya tak gelak besar.. tadi pun sebelum on9 dengan wifi yang lambat cam ciput cenonet line hutan, aku gagahkan untuk hapdate. Sebab aku rindu.. rindu untuk menaip. Sebelum tu aku nak berterima kasih pada kawan kawan bl0gger yang sudi mendoakan esihatan mak.. dan masa dalam fon tadi, mak ceria sambil dok cerita pasaal adik adik..aku bahagia. Tak sabar tunggu tahun depan.. bulan depan, minggu depan.. nak balik kampungg(!) yippe..girangnya hati hanya tuhan yang tahu..
 
Aku tahu, kekangan ni mood aku tak berapa baik. Aku mengaku dan aku sedar aku amayt emosi..mungkin kerana aku terlalu sunyi dan bosan sebab tak keluar dari kepompomg kampus..Padahal tidak la "ulat buku" macam kawan kawan yang lain.. time free on9 laman sosial Fb dan blog..tweet tweet lagi dan hapdate apa yang patut dan kadang kadang sampai rasa borink :P pecayalah aku boring on9..gelak puas puas, sebab rasanya tak kot walaupun on9 24jam tanpa henti.. oh itu sangat tak logik. Sebab aku perlu rehat dan berangan itu penting.. manusia biasa macaam aku..ops gadiss macam aku, itu normal untuk diri sendiri..lalalalalala~
Jom berdating ;)
Gambar di atas ada kena mengena bila aku tetiba rindu untuk berdating bercinta dengan incik dear.. entah kenapa, malam yang hening ni rasa dah lama tak berdatingg..chupp! tak boleh cakap banyak sebab siapa la aku untuk bercakap pasal datingg.. hiKss. kunun la kan? wekk:P tengok tetiba minda terasa tingtong bila emosi kacau sebaab sunyi. Boleh terima tak alasan aku, malam Rabu nih..wee, tengah berfikir fikir nak keluar ke tidak jalan jalan weekend ni dengan membe classmate sempena tahun baru.. maklumlah aku budak baik bukan kaki jalan.. nak berfoya foya di zaman muda..ups (!) terlebih sudah..


Maklum dari awal aku cakap mood tak stabil, emosi tengah rindukan ramai orang yang jauh dimata dekat dihati =) Jadi kadang kadang aku suka buat aorang terasa, buat orang sekeliling tak selesa..oh amat tak baaik nya aku..tapi itulah yang terjadi pada aku-_____- rungsing sampai kadang kadang buat incik dear pun tacing..kesian dear :( Mungkin aku jenis yang suka ambik berat hal remeh temeh dan sensitip (!) lepas tu mula caakap yang bukan bukan.. haiz(!) Bila nak berubah..mungkin aku masih remaja yang mentah..padahaal di usia belia daah pun..agagaga:'D senyum lebaaar.


Ok, selamat berblogging rakan² blogger alam maya sekalian.. entri kebelakangan nih amat emosi..tapi pecayalah ia tidak terlalu privasi untuk distorikan dalam blog umum maacam sekarang..ia telah ditapis berperingkat peringkat sebelum aku luahkan segalanya desini.. harap memahami:) biar simpan rapat apa yang aku rasa..dan diharap, sesiapa yang sudi baca entri aku ni, jangan buat kesimpulan secara luaran tanpa uoOls kenal diri aku yang sebenar.. sebab hanya famili dan incik dear, terutama aku yaang lebih kenal diri ini..seorang gadis yang sensitif dan kuat berangan :P Selamat malam kalian. See U(!)..

2 comments:

  1. nis bosan jgk.
    nak balik kampus secepat mungkin

    ReplyDelete
  2. @Anisa Hang Tuah

    waa..nis suka balik kampus..
    tapi wieya suka stay ngan famili..
    cuti lama lama pun tak apa..huhu

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi