Thursday, 9 December 2010

Biasa Biasa.. Luar Biasa.

Assalamualaikum dan selamat pagi.. Sambil tersenyum mengadap laptop yang menemani aku dikala aku inginkan ruang untuk berk0ngsi atau berkawan atau apa saja de waktu cuti dan sekarang, hari ni kelas bermula seperti biasa. 4 hari bercuti bagaikan 4 tahun desini.. Bayangkan masa lambat berlalu.. Nasib sem ni rumah ni member bawa tv, kalau tak lagi kebosanan yang melampau katsini.. tapi memang itu dikatakan lumrah. Biar bercakap, menaip sekalipun dalam blog..selagi bergelar pelajar, sekali tu perkara yang sama aku cakap, berulang dan berulang.. sabar ajelah~ hadoii bercakapa macam orang dah putus asa je gayanya aku ni=.=" minta maaf..
sec0nd home ;)
Pagi ni bangun cuaca agak sejuk sebab bumi diluar disirami dengan hujan yang lebat dan diselangi dengan kilat dan guruh. Sampaikan nak bangun subuh terasa liat..oh dugaan..aku gagahkan jugak dan terus bersihkan diri dan tunaikan kewajipan sebagai umat Islam.. oh maaf, menaip dah macam pengarang novel pulak. Terus siapkan asaimen Finance. Dan sekarang hujan masih belum berenti dari 3 jam yang lepas.. mood embun ditepian dedaun. Maksudnya malasnya..huhu. Ada kena mengena ke? kelas hari ni ada tiga..sila senyum tanda kepuasan. Semalam sehari aku tak bukak bl0g atas alasan ketiadaan masa dan line tenet yang lembat. Maklumlah coverage hutan -____-

Pagi ni mood macam cuaca mendung hari ni. Sila fahamkan ye maksud yang aku sampaikan.. maaf entri orang sibuk cenggini la caranya. Tapi siapa lah yang tahu dan baca kan? ;) kata orang dan aku dengar dengar entri orang biasa biasa, diorang takkan pandang selagi tak menarik perhatian.. Fahamkan saja. Lagipun aku pun tengah fikirkan apa tajuk untuk asaimen dan perbentangan aku tahun depan bulan depan. Haiz! Banyak nak fikirkan.. mudah mudahan semuanya ok.. tapi dalam diam berfikir, tertanya tanya jugak korang ada perasaan nebes tak bila presentation? O.o

Ouh aku sangat nebes ok. Walaupun diorang kawan sekelas je pun. Mungkin aku ada masalah dalam skil komunikasi. Sesiapa yang ada petua atau tips untuk hilangkan nebes, kongsi la dengaan aku ok. Nak kata aku pemalu tu.tak sangat, agaak bersahajaa jugak orangnya..cuma entahlah. darah gemuruh kott.Mungkin ini akan jadi masalah pada aku kelak. Itu yang buat aku risau. Kalau dekat harinya lagi kuat jantung berdegup dupp dap duup dap.. Hanya tuhan je yang tau.. istighfar*

Oklah, mungkin fikiran tak tenang, maka idea menaip agak tingtong. Jadi, baik aku bersiap diri untuk ke kelas pukul 11 pagi kejap lagi.. ggrrr sejuknya cuaca. Nasib dah mandi;) Nak tak nak hari ni hari sejuk sedunia. Kalau on FB semua cakap dioraang sejuk. Tapi nak cakap hujan memang beshh kalau time cuti..oh indahnya !! boleh tido dan berhibernasi..psst cemana la berat badan tak turun =.="..sebabnya dah nampak..erkk*


Selamat berblogging semua. Moga keceriaan milik kau orang. MUlakan hari dengan Bismillahirohmanirrahim..dan sudahilah dengan Alhamdulillah ~ Maaf* saya orang biasa biasa yang menaip secara biasa biasa dan mengharapkan kejayaan yang luar biasa. insyaALLAH.. senyum selalu bl0gger. See U!
----;---'---{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi