Monday, 20 December 2010

BerSama Kawan Sekuliah :) Dan Syokk jugak Bila Mencuba BerhaSil.

Selamat pagi follower, stalker sekalian :) petangsemalam rasa bosan bila kawan kawan balik rumah masing masing. Aku yang dok jauh dari rumah hanya bersantai damai dalam bilik kesayangan yang sentiasa bercuaca sejuk, nyaman sejahtera..dengan aktiviti aktiviti menternal lemak dan isi :P sebab bukan aku tak senaman, buat jugak ok.. tapi senaman tangan jari ajelah sebab ia dok menari nari atas keyboard dan mata kusyuk menilik menatap laptop yang satu..hee:D Itu pentingnya kawan bila berjauhan dengan famili..
Sebenarnya setiap weekend keseorangan.. sebab membe membe selalu balik rumah yang dekat. Kalau aku pun balik punya tapi mungkin 2 minggu sekali ;) Sebab tu aku rasa beSh kalau hari ada kelas. Boleh menghilangkan bosan dek cuti yang terasa lama walhal baru dua hari.. memang kelas tempat selalu berjumpa jumpa..hooyeh(!). Tapi malam tadi diorang dah balik..ngee. Mana nak taknya esok dah stst kelas dan aku pulak petang ni ada kelas ganti. Pukul berapa.. tak payah tanya la, memang lewat kot. Sebab memang dah timing dia yang itu je pilihannya.. redha ajalah. Walaupun sebenarnya hari ni tak ada kelas :) suka suka suka .. dan biarkan hari ni sekadar eksersais ;)


Malas nak celoteh panjang panjang. Masa dekat kelas lepas sempat jugak snap snap gambar. dalam entri aku mesti ada gambar mereka berdua itu selain aku, sebabnya merekalah adalah kawan rapat aku desini merangkap class-mate dan house-mate:) memang kemana bersama bila di U.. tapi bila mereka balik. sunyi la aku semula.. Meh aku perkenalkan kawan sejagat aku Fatin Sharom.. memang sebaya dengan aku. Dan faktanya, hanya kami berdua dalam kelas yang lebih berumur muda 2 tahun dari yang laain lain..ngee:'D
yang lain masih muda dan belasan tahun..19.
muka waktu pagi ;) mata semua cepett :P

maSa ni nak bagitau datang kelas awal dari yang lain ;)

3 sahabat..merekalah yang sekepala dengan aku desini;)

kami sebaya ^____________^ v
Kalau yang tengah tengah gambar pakai baju kaler putih tu, ia masih muda. Jasrina nama diberi..tapi kawan kawan panggil dia Jecy ja. Senang dan ringkas.. baru 19 ye. Tapi mempunyai karakter yang sangat ambik berat. aku sayangg kedua dua mereka ini, kerana mereka aku tak rasa sangat yang namaanya kesunyian untuk bergerak kesana kemari :) itulah penting teman dan kawan. eh samala kan..hikSs.

Gambar gambar di atas di snap seawal 7.45 pagi. Jadi mata masing masing agaj sepett dan seakan cina sikit ye kawan kawan. tapi kami tak kesah. Memandangkan datang awal, maka tak salah untuk dijadikan kenangan untuk semester ni pulak..peace(!) Ye kalau di tengok gambar gambar diatas. Pipi aku makin bam bam bam..lalalala;) itu maknanya tengah bahagia saangat menikmati masakan ala ala kampung ye. Maklumlah dah boleh sesi masak memasak secaraa beramai ramai.. jadi apa lagi. Boleh makan sebanyak mana yang boleh la:') terharu ok.

Psstt.. hari korang akan nampak perubahan baru dala blog aku. Itu aku sekadar mencuba dan buat eksperimen dari blog tutorial kak yang mempunyai anak yang comei iaitu whitey mommy memang menjadi setelah sekian lama mencuba..fiuhh ~ credit to whitey mommy. Akhirnya menjadi jugak.. Walaupun nampak macam berat tapi bila check berat bl0g tak mempengaruhi pun. Lagipun aku suka. walaupun banyak coding kena belajar.. penat tapi berbaloi dah berhasil.. suka la mommy (!) Gembira rasa walaupun 95% je. Tak apa aku akan berusaha lagi supaya lengkap 100%.. Hooyeh. ^_________^. Senyum sampai ke telinga dah ni.. Terima kaSih ye untuk tuto tu;)
 
Oklah, aku nak pegi ambik angin setelah beberapa jam kat lappy ni haa. Sampai private bl0g sementara. Bukan apa hanya untuk pastikan semua berjalan lancar.. Heeppi m0nday uOols. Have anice day. See U(!) Rasanya tak masak hari ni sebab tk ada bahan. Ok, lunch nanti makan luar..erkk. senyumkan aje. bukan selalu :P Selamat bekeje my dear..imynilysm :')
-----;-----'----{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

  1. blajar rerajin ye..
    happy monday (:

    ReplyDelete
  2. ikut la kwn2 tu blk umah dorg time weekend..gi jalan2..coz msa zmn eqa skolah dlu..rmai kwn2 ikut eqa blk rumah time weekend sbb kg dorg jauh..hehehe

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi