Monday 13 December 2010

Blog Berwajah dan Berkulit Baru !

Salam dan selamat petang buat semua blogger :)
Sehari privatekan blog, bertapa semata mata nak tukar selera, tukar wajah dan kulit baru kerana agak bosan dengan wajah yang lama.. biasalah aku agak cepat bosan. Jadi tukar kulit baru untuk lebih baik dari sebelumnya. Harap harap..tema kali ni rasanya biarlah purple pulak.

Tukar mood baru untuk teruskan berbl0gging dengan lebih bersemangat. Ecece..sebelum ni pun bersemangat. tapi rasa macam tak berpuas hati sebab widget banyak berkotak kotak. Tapi tempalte kali ni biar lebih luas, dan banyakkan kurangkan widget.. dan aku hanya kekalkan yang simple dan kiut supaya nampak lebih sedap mata memandang.. walaupun header dan widget ada setengahnya aku masih kekalkan..hikss.
Sebenarnya perempuan mana yang tak sukakan cute stuff kan? Jadi sekiranya bl0g tak berat, maka ia sesuai sangat. Dulu tema aku agak kemerahan jambu atau pink dan kali ni adalah warna ungu. Kenapa ungu? sebab ia nampak soft.. jadi aku jadikan tema blog kesayangan aku kali ni..

Sukanya bila blog dah berwajah baru. Rasa cam peratus nak hapdate kian meningkat. Sempena masuk tahun baru Islam.. berhijrah yang baik kepada lebih baik adalah digalakkan.. Jadi aku pun berhijrah kejap kepada muka dan kulit yang baru. harap sesiaapa bl0gger yang berkunjung pun suka ok? :P tak kesah kalau korang tak suka pun.. janji aku suka. Sebab aku yang penat penat renovate sehari.. untuk kepuasan sendiri. Jadi masuk rumah baru ni, nak lebih upgradekan entri..ngee :'D semangat dan teruja..
Tapi yang bestnya aku belajar dari otai otai yang dah berpengalaman..dari situ aku kenal main code untuk edit sana edit sini bagi nampak comei ;) terima kasih dan kredit untuk bl0gger otai yang lebih ilmu dari aku.. dari situ aku boleh belajar main code dan bagai.. dengan tangan dan kreativi aku sendiri.. bijak lah bl0gger yang rajin buat tuto.. tabikk sangat :) harapnya bl0g aku sentiasa dapat earning yang tinggi sehingga berkali kali dapat BE.. amin* Nuffang oh nuffnang.. aku akan berusaha lagi dan lagi. Syokk kalau dapat rezeki dari titik usaha sendiri.. amat puas haati. Thumb up ! 100%.


Ok, sebagai tuan rumah merangkap cik empunya bl0g ni mengalu alukan bl0gger yang datang berziarah berpuas hati ke rumah ini. Selamat berbl0gging semua dan selalu berbl0gwalking kerana ini akan membantu antara satu sama lain menaikan trafik dan jugak earning wang nuff..hehe. eh aku cam teruja ngn nuff pulak kan? rasa macam dah tahu selok belok nuff ni rasa lebih punya matlamat sambil menyelam minum air ;)

Aku nak cakap aku Sayangg wajah bl0g sekarang!! dan wajah bl0g lama jugak:') Jadi tingkatkan prestari berbl0gging wia.. need ur support uOoools.Ok, tukar topik kejap.. petang ni dah boleh pegi pasar malam beli barang untuk masak memasak. Sebab membe serumah dah bawakan dapur..yippe! kegembiraan berganda. Maka, aku bolehlah berjimat cermat sebab barang barang sini tau tau ajelah mahal ! ops.. hehe. Sukanya boleh masak memasak. Makan pun puas.. dan boleh ikut citarasa sendiri.. mood amat heppi macam cuaca sekarang :) cerah dan mendamaikan. Berharap haari ni lebih baik dari semalam.. amin* See U blogger--> rajinlah berkomen dan yang pasti aku akan balas komen dan kunjungan korang.
----;---'---{@
~Dawia Honeyputri~

4 comments:

  1. wahhhh! nice background lahhh. sukasuka :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan..
    blog cute...^_^
    btw, jom buat tag...http://lurvelyamiera88.blogspot.com/2010/12/tag-dr-farah.html

    ReplyDelete
  3. @ fara myra..
    terima kasih ye..

    sy pun suka ^^

    ReplyDelete
  4. @ lurvelyAmiera

    salam perkenalan jugak :)
    terima ksih ye ^^

    ok nnt sy kesana
    ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi