Wednesday, 22 December 2010

Heppy BesDay Kak ShiMawar :)

Assalamualaikum dan salam ceria buat bl0gger alam maya sekalian:) malam ni nak hapdate pasal besday akak seorang ni yang aku kenal dari FS lagi..ehem ehem bukan formspring ye tapi friendster. Ouh waktu tu memang femes laman sosial tu berbanding Fb yang baru baru ni je meletoop bomm bomm bagai..maklumlah zaman dah berubah. Dulu FB dilihat sebelah mata, sebab ,masa di FS rajin tukar layout dan komen komen. 

Tapi zaman dah berubah..eh eh sat aku bukan nak cakap pasal laman sosial yang menjadi kegilaan dan kegemaran zaman sekarang..tapi nak cakap pasal kenalan di FS terus menjadi rakan dalam FB dan sampai sekarang masih berhubung. Beliau jugak seorang blogger yang manis.. aat sukakan pelakon Fahrin dan bakal menjadi guru di salah sekolah di Johor :) Yang pasti, akak ni suka sangat dengan kucing dan kaler ungu..hikSs.

Ok, tak pandai nak cakap dan intro panjang panjang pasal akak sorang nih.. baik aku perkenalkan ye tanpa berlengah lagi,, beliau adalah kak Shima yang aku kenal sangat peramah, kelakar, penyayang dan sensitif orangnya. Yang penting kami berdua sekepala. Memang sama je.. aku panggil beliau kakak sebab beliaun tua aku 2 tahun.. tak jarak sangat pun. Perangai kami sama macam kanak kanak ribena lagi walaupun umur dalam lingkungan 20an..erkk :'( tapi buat apa nak sedih sedih kan.bukannya boleh patah balik. Lagipun usia mematangkan diri. bangga la dah jadi belia walaupun jiwa masih remaja trang tang tang..Ok aku dan kak Shima sayang memang masih remaja ok :P
 Ni la akak sayangg saya :) Blogger nickname Shimawar. Berkenalan dah setahun lebih. Tapi percaya atau tidak.. kami tak penah jumpa. Tapi calingg calingg tu ada la;) Sat sat..akak mintak ampun mintak maaf ambik gambar akak satu untuk temek dalam blog adik ni untuk tatapan pembaca blog kiut miut ni..ngee:'D Harap akak tak marah ye..sebab entri kali ni, khas untuk akak.. ^_____________^ v..


Sebenarnya entri ini untuk Kak Shima sempena hari Ketuaannya.. Di kesempatan ni nak ucapkan Selamat hari lahir akak.. Moga panjang umur, dimurahkan rezeki dan cepat kawin.ups(!) tapi mana tau kan...amin* Heppy bufday Heppy bufday kak walaupun dah lambat sangat dah..hehe. Memang lambat kan kak?..hadiah tak ada lagi tau.. sebab adik belum kawin..tetiba pulak ;)Harap akak bahagia selalu.. dan biar yang lepas lepas..kecapi bahagia untuk masa depan yang bakal datang ye..
Gambar aku..adalah sengaja sahaja desini;) tiada kena mengena.. macam biasa. Ok, nak masuk tido awal..ada rama rama dalam perut >.< sangat tidak selesa.. Akak Shima..wieya sayangg akak. Heppy Bufday yer..lambat sebab nak jadi terakhir. Entri ni tertunda saja sebab line tenet amat low..plus famili terdekat fon silih ganti..sebab tu rasanya dapatkan siap setengah jam lepas tapi tertunda je.. taapi yang penting aku heppi dapat buat entri khas untuk Kak Shima sorang.. rajin rajin usha skodeng la blog beliau ya ;)
Happy Birthday Myspace Comments
Sebab akak ni la , aku pertama kali jejak blog sebab rasa minat.. dan sekarang dah jatuh cinta..heppi (!) Heppy bufday , heppy bufday.. Selamat malam semua. Makin sengat sengat sesungut nih..ouch >.< tetiba lagi.. Salam ceria uOols semua. Moga akak Shima sayang bahagia selalu..dengan Encik Bukan Fahrinnya sekarang... See U(!) moga impian tercapai.. FuH! entri ni siap jugak..maaf kak shima, lambat wish..kalau akak baca mintak maaf ye..Etri mudah dan biasa biasa je.. ^___________^
------;----'----{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi