Friday, 31 December 2010

HaiHai 2011 BaiBai 2010..Entri Penutup TigaPuluhSatuDuaBelasDuaRibuSepuluh =)

Assalamualaikum dan camat malam buat kalian, bl0gger dan pengikut blog kiut miut aku yang satu ni..mula nak cakap yang dah ramai nak ucap selamat tahun baru dengan wishlish bagai.. terasa nak hapdate jugak. Walaupun mata dah berpinau ngadap ini skrin lappy untuk sesuatu yang baru esok. Macam kalian tahu esok adalah tahun baru Masihi..2011. Atau lebih canti lagi 01 Januari 2011 atau 1.11.11 ;) ouh sweetkan..macam hari ini dalam sejarah hidup. Kalau dipanjangkan umur..genap 12 malam ni masuk lah hari baru..

Pejam celik pejam celik..cepatnya masa berjalan..terasa baru semalam 01 Januari 2010..dan esok sudah masuk 01 Januari 2011=) tapi semuanya yang berlalu adalah kenangan dan esok adalah permulaaan yang baru.. macam tahun Islam, tahun masihi adalah kalendar barat yang perlu dititipkan azam baru, azam yang lama tak tercapai dibawa masuk dalam senarai azam baru..ngee:'D tak sabar nak buat azam baru..gigih aku senaarai pendekkan tadi.. harap semuanya boleh tercapai, sedikit demi sedikit jika aku berusaha pasti dapat hasilnya.. ini yang aku selalu dengar masa dekat kindergarden lagi sampai la ke peringkat U..masih pegang kata kata itu..mungkin sebab dah sebati;)

Hyehye 2010, bubye 2011..dikesempatan lebih kurang sejam dari sekarang ni aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru buat kalian.. ramai yang cuti untuk sambutnya diseluruh negara..cuba bezanya lambat dan cepat mengikut peredaran masa tika bumi berpusing pada paksinya..siang malam adalah pemisah tapi hakikatnya kita tetap masuk hari baru, tahun baru esok. Yippe! mari bina semangat baru.. yang lepas biarkan berlalu, teringat kata incik dear..jangan dikenang perkara yang bila ditelan raasa pahit, tapi rasailah manisnya pengalaman hidup yang bangga untuk dikenang sepanjang 2010..



Dengan bangga nak cakap Selamat Tahun Baru geng kawan bl0gger..aku harap azam kali tercapai..dah umur pun makin meningkat dah -______- cepat cepat..sambil geleng geleng kepala*  Tapi feeling mesti semangat dan ceria..aku tak sabar nak masuk tahun baru..nak tak nak tetap jugak jejak ke hari baru..harapnya tahun baru lebih bawa sinar kejayaan dan kebahagiaan aku dan keluarga :) banyak nak wishlist..tapi tak tahu nak letak dalam bl0g ke tak.. nnti tengok cemana ye uOols..sebab hati ai ni dok dupp dapp dupp dapp menanti masuknya hari baru..tahun baru ;)

Ok lah, kawan kawan FB dan mencanak semangat dok hpdate status tanpa henti ucap selamat tahun baru.. Jadi uools doakan yang baik baik untuk tahun depan.. tahun lepas yang pegi tetap pegi..Ku doakan selamat buat kita yang hidup di dunia ini..dan Al-Fatihah buat yang telah pegi selamanya. Moga roh mereka dicucuri rahmat hendakNya..amin* 

Wee..beberapa minit je lagi..jom countdown sama sama :P Selamat berbl0gging dan berblogwalking..mesti ramai yang sambut. Tapi hati hati Cik kak, cik abe.. jauhi perkara terlarang.. Haip(!) bukan nak nasihat tapi mengingati je..Ok, nak sambung chit chat. Apepun esok si dear keje (_") sedihnya.. nasib dear la. Tapi cakap cakap nak up gaji untuk esok tiga lipat kali ganda..murahkan rezeki tahun baru sayangg..iloveyousomuch:) See U next year kalian..entri penutup nih. Ouh itu bermakna..aku dah semakin dekat dengan sesuatu kenangan... ^_______^ v..Amanlah Malaysia tercinta.. Hatii dan jiwa..bunag ion negatif tingkatkan ion positif :')

~Haihai 2011 baibai 2010~


2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi