Thursday 23 December 2010

Congrat Melia Natasha (!)

Selamat malam buat bl0gger sekalian.. hari ni baru berkesempatan aku nak menaip entri untuk hari ni.. mana taknya, aku sakit T_____T oh mulakan entri dengan nada sedih sayu dan tak best..tapi maaf, sekarang dah kembali pulih dan sihat hendakNya. Alhamdulillah..eh aku nak taip laju laju bila adek kesayangan aku masa zaman di asrama dulu dapat result gempak dalam PMR.. rasa macam nak taip dua entri cepat cepat sebab banyak yang nak stori nih ;) kan semangat berkobar kobar untuk menaip nih..


Ok hari ni macam uoOls tau yang result PMR keluar..yezza(!) tahniah buat pelajar atau lebih mesra adik adik yang berusia 15 tahu satu Malaysia yang ambik peperiksaan bualn September yang lepas kalau aku tak silap.. ke bulan sepuloh..maaf, tak berapa  pasti bulan berapa..tapi hari ni hari keluar keputusannya..memang teringat zaman muda mudi 6 tahun lepas di saat mengejap kejayaan.. huaa! terasa macam nak kembali ke zaman lampau..manisnya kenangan tu ;) Ok, entri kali ni buat adek satu dorm dengan aku yang aku tahu hari ni dia dah sukses dengaan jayanya sebab menggenggam 8A dalam PMR.. adik ni memang bijak sejak UPSR lagi..


Memang selalu dapat straigh A dalam semua peperiksaan besau..tabik laa. Otak geliga katanya..memang meriah la. Bangga mak dan ayahnya termasuk family..dah la anak bongsuu. Ok disebabkan adek ni rapat dengan aku.. dia yang sedaya upaya fon aku baru je tadi..aku agak terharu sebab dia cari cari akak dia yang sorangg nih:') macam nak nangis rasa.sob sob. Walaupun line hutan katsini macam tingtong sebab bila panggilan masuk macam jauh jauh je dengar dan terputus tapi  yang buat aku terharu, adk ni cri aku sebab nak bagitau..diaa berjaya (!) Tahniah dik Melia Natasya.. Ok jom tengok gambar adik ni sekejap untuk kenal kenal..
Tahinah buat Melia..aku sendiri rasa heppi walaupun bukan aku yang dapat result :') waa heppinya dia..ulat buku pualk tu.. See mana mana pun pegang buku dan snap gambar pun nak dengan buku jugak .. dan dia nama je adik, muda dari aku 6 tahun..tapi ia amat tinggi. Aku rasa heppi sangat sebab dia dah berjaya. Katanya naak saambung masuk MRSM.. tahniah! mesti dapat punya Melia sorang ni..budak straight A.. Sekalung tahniah kak Dawiyah ucapkan buat dik melia.. nak hadiah dak? ;)

Eh eh sebelum terlupa nak kahabrkan pada uOols jugak yang melia ni jugak seorang blogger..  kalau free singgah la blog beliau desini ;) meriah..rajin dia berblogging dan pandai pulak tu.. psstt memang adik adik sekarang seawal remaja dah ada blog. rasa bangga pulak :D memang dunia berblogging semakin meriah.. harapnya berblogging jugak boleh buat uoOls berjaya dunia akhirat.. pada adik adik PMR yang ambik result hari ni, tahniah (!) dan pada yang tidak, jangan putus asa..hidup anda semua tidak gelap tapi masih ada kejayaan yang menanti di hadapan..ngee :'D

"T A H N I A H   M E L I A    M I S H A"
^____________^ 

Okieh rasa bangga dengan kejayaan yang dikecapi :) teringat kenangan time ambik result..amat cuak dan nebes..tapi zaman persekolahan daan berlalu..dan sekarang maasuk alam kampus di U swasta amatlah mencabar..harap aku jugak sukses seperti adik nih.. dia masih childish tapi memang matang dari segi akal..bijak berfikir.. See U blogger. Have anice nite <3 Kejayaan takkan datang tanpa usaha..dan aku tahu semua manusia dalam dunia adalah seorang yang berjaya diciptakan oleh Sang Pencipta..semuanya atas Kehendak dan usaha diri masing masing..dan peringatan untuk aku jugak*
-----;----'---{@
~Dawia Honeyputri~

10 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi