Sunday 21 March 2010

ღ ..3 RaSa..ღ

Salam semua reader,,
Rinie Ahad,,21 Mac bersamaan 6 Rabul Akhir 1431H
 aku dah join beberapa contest dan giveaway,,
besh sertai secara suka-suka..same la dengan mood 3 rasa aku..
.:.ceria,,heppi,,riang.:.
itu rasaku sekarang.......
memang bukan senang nak tempuh saat sedeh tapi pabila kejayaan dicapai..
perasaan sedeh boleh hilang begitu aja..aku bukanlah nak cerita itu dan ini 
cuma memng manusia sebegitu..
ada rasa sedeh.bila rasa kehilangan dan dapat berita yang tidak baik..
ada rasa heppi..bila perasaan suka itu membuak-buak..
ada pulak rasa riang seceria kanak-kanak ribena?..
kenapa riang mesti cam riBena?..hihi..
mungkin sebab iklan kot..

 perhatian.!! nie bukan iklan air ribena*

So,,aku punya rasa.. heppy riang ceria!!! sekarang yeay!!...
sebabnya rinie nset aku dah leh mms:)
leh hantar gambar kiut miut kat si dear..
kedua,,nset dear pun dah ok..
ketiga,,aku dah belajar banyak mende dalam dunia blog nie..
ringkasnya..hati perlu jujur,,ikhlas dan sentiasa saling membantu..
yang paling penting aku belajar hari nie ialah jadilah diri sendiri dimana-mana pun..
agar ketenangan,,ceria,,heppi sekaligus 
berganda dua kerna semuanya terletak pada hati..
aku mengaku rasaku ini cepat berubah-rubah mengikut keadaan...
tapi 3 rasa sekarang adalah mood aku dikala ini..
terasa nak terbang setinggi yang boleh..
tapi biarlah blog nie menjadi saksi tersurat tersirat kisahku..:)
dan peringatan..ini bukan diari..kerna diari adalah terlalu rahsia untuk dikongsi dengan orang lain....!~
ribena kaler hijau yang sengal*

Dah layan gambar rasa cam nak minum air ribena tue pulak la kan..gambar itu cuma gambaran seolah-olah aku seriang kanak-kanak ribena..hehe:) xde mengena-mengena dalam apa dan sesiapapun..sukanya 3 rasa ini dihidang dan disajikan sambil meneguk air ribena masam-masam manis..mudah-mudahanan..rasa ini berkekalan seperti air ribena kaler ungu nie. riang ke alam fantasi moga menjadi realiti & berkekalan..
insyaALLAH jika ada hendaknya:)
.:.amin.:.
Apepun aku tetap heppy riang ceria kerna hari ini 
yang paling aku rasa bahagia
walau ada sedu sedannya..eh jom layan air ribena sambil blogwalking..^^
3 rasa nie hanya aku dan Penciptaku yang tahu...
--;-'-{@
~Dawia~

nota buat tersayang--> terima kasih atas pesanan tadi..beep!~
hehe...si dear yang tengah membucukk....

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi