Friday 19 March 2010

ღ ..Si Dear kiSahku..ღ

(◕‿◕)

Selamat pagi semua reader blog cumer

pagi Jumaat yang indah nie  rasa eppi dengan semua yang aku ada..

ketenangan jiwa amat terasa sekali..dah lama aku tak citer pasal kisahku..

rasanya dah lama nak cite tapi masih tak berkesempatan..

dengan test yang sedia maklum berturut-turut

ditambah pulak asaimen yang berganda-ganda..

ahaks! tapi sempat gak aku up8 blog kiut miut nie:))

sebenarnya nak cite pasal cinta 

ⓛⓞⓥⓔ ◕‿◕

Ops..bukan semua pasal cinta tapi kesah si dear yang buat aku tertarik^^

sebenarnya sekarang nie si dear suka tito awal bab letih badan katanya..

jadi tak dapat temankan aku mesej..T_T

So,,sunyi melanda diri ini..

Jadi bila aku tanya..nape dear tito awal..

katanya keje letih tambah-tambah dah beralih tugas ke bidang yang lebih berat

nak tak nak aku kena la faham..

tapi bila kadang-kadang aku tak faham..

aku tanya si dear lagi..

nape dear tito awal..sunyi..*

Jadi dia story padaku yang buat aku tersenyum..:))

sampai sekarang aku faham maksud cerita itu ada kaitan dengan dear..

panjang lebar dear cite kat aku pada malam tue..

bila aku ngadu si dear tito awal..

cenggini citenya,,

si dear bagitau aku hidupnya sekarang letih dengan keje..

dan dear bagitau aku..bila aku dah keje nnt aku akan tau cmana situasi badan bila time tue..

(walau aku tak faham* aku buat faham jugak)

okeyh..

jadi bila si dear cite..diri dear ibarat bateri nset..

perlu dicas sampai penuh (maksudnya kena rest dan tito sampai esk pagi)

dan bila dah penuh..(si dear akan segar untk mulakan hari bekerja)..

bila di tengahari bateri masih ok..tapi dah lemah cket..

pabila petang tiba dear cakap bateri dah low sangat.....

masa tue kusyuk aku dengar cite bf aku tau..

jadi citenya disini..si dear nak bagitau aku,,hidup dear ibarat bateri nset

yang perlu dicas bila sehari digunakan:))

masa tue baru la aku faham...

then,,lepas pada aritu aku dah mula tau..

jadi setiap malam dear cas bateri dia awal-awal

supaya dia segar bekeje esoknya...^^

walau camanepun,,si dear tak penah mis untuk col aku*

jadi buat apa nak feling & tacing

kan3?:)


Love Myspace Comments

nota buat tersayang--->b.fast pagi bersama si dear..moning..:) selamat bekeje..tc ^^

malam tadi borak dalam telefon dengan mak di tgh malam..
gossip..haha:D
besh sangat!~
---;-'-{@
~Dawia~

1 comment:

  1. layan teddy 3 ekor tue ye..
    sengaja aku kepilkan supaya banyak ^^

    kan chito kn......:)
    hehe..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi