Saturday, 13 March 2010

ღ .. Gali Gali Contest..ღ

selamat pagi reader blog..:))
dah mangun ke blum?..waa..mentang mentang bgn awal arini..yeay!
tadi masa jalan-jalan aku nmpak contest dari cik min dari blognya..jadi bila tgk cam besh je..aku join la..hehe 
jom usha2 jeling jeling syarat dan cara nak sertai...skrol ke bawah yep..



Kasehabadi.blogspot.com kini menganjurkan contest yang diberi nama Gali-Gali Contest.Anda cuma perlu baca dan tinggalkan komen disetiap entry baru.kalau tiada entry baru..makanya anda perlu la gali menggali entry-entry yang lama.Tak perlu jadi followerkalau jadi pun bagus jugak tak perlu sticky kan entry,cuma buat entry menggunakan tajuk Gali-Gali Contest dan lekatkan banner diatas beserta backlink contest ini disidebar blog anda bertujuan untuk promosi.Senang kan? mari kita lihat syarat-syarat penyertaan:-

1.Terbuka kepada semua blogger lelaki/perempuan.
 yup aku perempuan:))

2.Mestilah mempunyai blog sendiri dan blog mestilah melebihi usia 1minggu.
yup nie blog persendirian aku..dah lebih 2 bulan..hihi^^

3.Setiap Komen mestilah tidak kurang dari 30 patah perkataan.
waa.. mmg menarik..dan aku suka menaip..leh je:) wink*

4.Hanya 1 komen pada setiap entri(pada yg pernah komen di entry sebelum ni,masih boleh komen kali ke-2)

yeke..lagi lagi la senang kan..*


5.Contest ini bermula dari 03/03/10 dan berakhir pada 31/03/10 pukul 11.59pm.
masih lama lagi..aku suka bulan Mac! ily..^^

rasa besh pulak join contest yang dianjur blogger lain sb rasa njoy berblog..rasa tambah ilmu tambah pengalaman..wee..semangat ku bertambah 100% pagi nie..lalalalala~ makin hari makin sayang aku pada diri nie..


---;--'-{@
~Dawia ~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi