Friday 26 March 2010

ღ ..Mari Sertai Kempen Earth Hour..ღ

Selamat malam dan salam sejahtera reader yang berkunjung,,
sedikit nak kongsi tentang kempen yang korang sedia maklum akan dibuat besar-besaran esok.Sebenarnya aku dah tau kempen nie seminggu yang lepas tetapi baru malam nie berkesempatan nk menaip n3 untuk mengajak kenkawan blogger sekalian sama-sama join kempen dan join selamatkan bumi dengan menjimatkan elektrik pada esok hari pada 27 Mac  akan ada Earth Hour, yang dijangka berlangsung pada pukul 8.30 - 9.30 malam!~

Marilah kita sama-sama memadamkan lampu dan sebanyak mungkin barang elektrik dirumah kita,di kedai
 di ostel kita, atau di mana-mana sahaja..hanya untuk 1 jam sahaja.Semua ini untuk kepentingan kita juga, inilah masanya kita menunjukkan keprihatinan kita terhadap bumi yang kita sayangi dan diami ini..

1 jam tak xlama pun kan ^^

Untuk memeriahkan lagi Earth Hour 2010 ni, mari kita sama-sama ramai-ramai hebahkan mengenai Earth Hour ini. Jom lah tunujukkan yang rakyat Malaysia pun prihatin juga, kan3 :)

kempen yang disambut setiap tahun dan tahun ni tahun ke-2 aku sambut*

 Aku sayang bumi bertuah ini dimana tempat daku berpijak berbumbungkan langit indah ciptaan Ilahi..
kempen ini untuk tunjukkan rasa kecintaan kita pada bumi hanya bukan satu jam tapi menjimatkan eliktrik dan kesepaduan serta keprihatinan pada bumi kita.Untuk sertai kempen nie pada malam esok ye reader seakalian..ngee* jangan tak tahu..tahun lepas aku du umah dan satu keluarga pada masa tue sama-sama join kempen nie dan bergelap satu jam..dengan tak tengok tv..padam semua lampu dan suis elektrik..hihi:) besh sangat waktu tue..tapi esok aku di ostel pangsapuri nie..mungkin dah tak terasa kemeriahan kempen nie sb tiada orang-orang tersayang di sekelilingku...mungkin hanya ada chito dan sebuah laptop sbg peneman esok sambil countdown sampai pukul 12 tengah malam esok..yippy!!
harap-harap si dear dah sembuh esok untuk temankan aku countdown salah satu hari penting dalam hidup aku ♥♥♥

mOOd betul2 xsabar ^^ 
hOpe si dear cepat sembuh

---;--'{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi