Tuesday 16 March 2010

ღ ..My-Alia.com March Giveaway..ღ

kelik2 jalan2 nampak giveaway lagi milik puan blog kak alia
aku join!~
ajak giler join giveaway sekarang:))

1. Menjadi Follower di My-Alia.com ini.
2. Tinggalkan komen di entry ini... 
(cth: Saya nak join giveaway ini...)itu saja! :)
Pemenang akan dipilih secara random oleh cik Alia...
 Dan pemenang yang bertuah akan menerima ini!

(hadiah berupa 'fragrance' dari Lovely Lace berharga RM 29.90..)
**kalau ada hadiah lagi, saya akan update ye.. :)
SO... jom join! :) giveaway ends 28th March, midnight. Announce winner on 29th.
 
disebakan aku suka purple dan wangian,,jadi aku join..
sekadar cumil kiut miut..
keyh..all de best for me~

---;--'-{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi