Wednesday 17 March 2010

ღ ..Blog Kiut Miut dah Catat sejarah.ღ

salam semua reader..
tadi aku baru je habis test management:))
fewwhhh...(sambil lap peluh)..hihi..
alhamdulillah leh jawab dengan yakin sebab apa yang aku study masuk dalam test..^^
lega rasa hati rasanya..
harap harap dapat keputusan yang baik nnt..
.:.amin.:.
tapi bukan test aku yang nak aku cerita tapi
pasal 100..
nak tau apa yang seratus tue*
nie la dia...hahahaha;p
(gelak bangga)

blur.*

keterujaan aku tahap setinggi menara kLcc bila buka je blog kat dashboard aku tertera no bertuah seratus(100) iaitu bermaksud 100 follower dalam masa dua bulan 3 minggu 2 hari..
aku sesungguhnya rasa teramat ePpi..
dan xlupa pada kak Mar kerna jadi follower saya yang pertama:)) dan pada piSang yang merealisasikan impian sampai ke tahap 1oo orang follower blog chitobebearchocholategoldish.blogspot.com..kepada 100 orang follower saya..saya amat berterima kasih kerna sudi jadi pengikut blog..anda semua mmg da besh!~ saya amat menghargai dan berterima kasih daun keladi..:))

 
maaf gambar blur*

terima kasih pada semua!~
rasa gembira berbaur teruja bagi aku yang setahun jagung dalam dunia blog..
sila bagi tunjur ajar otai dan sifu
diluar sana...
.:.TAHNIAH.:.
sebab anda merealisasikan impian kiut miut saya yang cuma
::sekadar melodi cinta::
akhir kata..
teruskan blogwalking dan bertukar pendapat dalam dunia yang penuh informasi buat saya
untuk
qaseh tercipta.terindah.teristimewa
dalam
desini tersurat tersirat kisahku..
aku sayang blog cumil kiut miut nie!~
arini mencatat sejarah..
17/03/2010

salam ceria,,
--;-'-{@
~Dawia~

4 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi