Friday, 26 March 2010

ღ ..Award Dari London..ღ

Salam semua reader,,
terasa letih sehari demi hari berakhir arini untuk minggu ini kehulu kehilir pergi ke kelas untuk tuntut ilmu spya ilmu penuh didada..terasa penat hanya tuhan yang tau..tapi aku bersyukur kerna masih diberi rahmat olehNya merasai nikmat senyum..letih..eppi,,menangis dan banyak lagi tak terkata dek kata-kata..hanya Dia yang tau segala-galanya:))rinie tak tau knapa hati aku ceria je..mungkin ada rahmat disebalik kesedihan yang aku lalui sebelum ini..
tapi disebalik kecerian itu aku amat rindukan si dear yang xberapa sihat kerna demam selsema 3 hari dah..moga cepat sembuh dee* amin.. 


setelah menaip rutin yang aku buat dan apa yang aku rasa nak crita pada tajuk n3 aku yang sangat besh untuk dikongsi dan ditempek pada sidebar dan blog aku iaitu..aku dapat award dari london yang telah dianugerahkan oleh mr.Perantau London

buka jer blog tadi nmpak di cbox aku yang ditaip incik perantau supaya amik award yang direka dan didesingn oleh dia sendiri meh..hihi ^^
rasa bangga pulak dapat award tapi xde la sampai nak kembang sana sini dan riak pulak kan..cuma rasa aku yang baru 3 bulan jagung dalam dunia blog dah ada sudi bagi award yang kiut miut dengan kreativiti tuan empunya blog sendiri..tenkiu banyak2 kerna dah telah mencalonkan saya sebagai senarai penerima award nie:)
nak tunjuk la award tue khas dari London..
*
*
*
nie  la award dari London yang aku tranfer tempek di Malaysia

amacam??rasa cam dok London x?? tapi tuan punya award ni cakap dia ambik masa 2 jam untuk siapkan award dia nie..so kena la publish besar-besar supaya lelah dia nampak jugak hasilnya bila tertempek kat sini..haha:p mr perantau London..cuma ambik hati awak je keyh..sebabnya terasa dengan awak masih ada:p sebabnya....haaa!~  meh aku nak cite katsini ketidakpuasan hati aku yang positif pada mr.perantau..haha:D tapi ok la jugak..ekceli dia nampak jugak aku pegang gitar..tapi bahaya beb..ko perhati gambar yang gerak-gerak tur?katanya aku  poyo dengan gitar di blog aku?!:) hihi...walau nak protes tapi rasanya aku dah tunjuk kat komen n3 dia bahawasanya aku nak poskad  poyo dari london sebagai tanda dia cakap aku poyo di blog dia..huhu..keyh..ketidaksengajaan yang disengajakan disini menceritakan untuk dikongsi disini adalah kritikan positif ahaks!`sebagai tanda aku berterima kasih pada mr perantau london kerna menjadi salah satu blogger setia yang selalu kunjung blog aku nie..
toce 4 award ye..!!

teringin jugak nak pakai cenggini:p

hmm...agak2 bila la ek..^^  harap-harapnya suatu hari nnt dengan izinNya..
siapa tau kan??:) teringin jugak nak buat award tapi..biarlah dulu..
lagipun siapalah aku nak buat award..hanya cuma 3bulan jagung kiut miut..
..hehe.. selamat berblogwalking buat reader semua..moga hari anda semua ceria-ceria selalu!!~

nota buat tersayang---> jgn lupe makan ubat.harap cepat sembuh dee* 
---;--'{@
~Dawia~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi