Sunday, 28 March 2010

ღ ..Selamat Ulangtahun Kelahiran Cik Empunya Blog:)..ღ

Salam semua sahabat handai yang mengenali aku dalam blog kiut miut nie termasuk pengikut blog ini,,para reader dan blogger sekalian alam..Pengumuman yang ingin aku buat adalah detik 12 malam nie bersamaan 28 Mac 2010 hari ahad adalah tanggal momen manis buat aku Cik Rabiatul Adawiyah Zakaria atau selesa dengan nickname Cik Dawia akan menyambut saat-saat eppi kerna detik itu dan hari itu adalah genap Ulangtahun Kelahiran aku yang ke-21..!!~ alhamdulillah..detik nie buat aku bersyukur kerna aku masih diberikan umur yang panjang oleh Sang Penciptaku untuk menikmati dunia yang indah dan jugak banyak cabaran yang perlu ditempuh untuk aku merasai warna warni seni ALLAH yang Esa..
Happy

ALLAH selamatkan aku..
ALLAH selamatkan aku..
ALLAH selamatkan Cik Dawia
ALLAH selamatkan aku..♫

hePpy Bufday tO me..
HePpy bufday to me..
hePpy bufday to me..
hepPy bufday to me..♫

Selamat hari jadi..
Selamat hari jadi..
selamat hari jadi cik dawia
SeLamat Hari Jadi..♫

bday gurl*

countdown meniti detik saat-saat yang aku lalui setiap tahun dah  tiba di penghujungnya..waa..cam acara kemuncak gitu..memang pun dah tak sabar nak sambut hari yang aku sambut tiap-tiap tahun..alhamdulillah 20 tahun yang lepas aku sambut dengan mak ayah dan adik-adik kesayangan aku semua tapi nampaknya malam nie dan hari nie aku terpaksa sambut keseorangan bersama lappy kesayangan♥ kalau di umh..ayah mesti belikan sebuah kek walau camanapun tak kira kek tue kecik atau besar..tapi nampaknya aku di perantauan tahun nie ketika umurku berganjak satu angka iaitu tahun nie genap aku berumur 21 tahun..=) banyak perubahan yang aku rasa dalam hidup aku nie tapi ada lebih banyak perubahan diri aku yang belum dicapai untuk menggapai bintang dilangit bukan hanya menunggu bulan jatuh ke riba..perjalanan hidup aku masih jauh dan aku mahu merasai saat-saat yang semua orang lalui..manisnya momen itu..;)
genap 12 malam!!~
berakhir coutdown aku tika saat nie..
alhamdulillah Ya ALLAH..
bersyukur sangat masih bernafas hingga ke saat ini(",)
Jadi Buat Diriku yang aku Sayang amanah dariNya
.:.wish u.:.


Happy Birthday Myspace Comments


Happy Birthday Myspace Comments


Happy Birthday Myspace Comments


Happy Birthday Myspace Comments


Happy Birthday Myspace Comments

Happy Birthday Myspace Comments
Happy Birthday Myspace Comments



Happy Birthday Myspace Comments

Happy Birthday Myspace Comments
 teddy bear special:)

♥♥
Happy Birthday Myspace Comments
Happy Birthday Myspace Comments

.:.PeSaNaN BuAt DiRiKu.:.




meningkat ke satu angka mengingatkan pada mati*

Quotes Myspace Comments
~i'm sweet 21~
Happy Birthday Myspace Comments



putri ke-21 tahun nie tanggal 28 Mac 

  lagu nie bf aku tujukan untuk aku sempena bufday aku tahun nie yang ke-21..
dalam maksudnya..aku suka sangat lagu nie..banyak makna tersirat..
bahagia sangat..alhamdulillah..tak lepas aaku bersyukur untuk tahun nie aku masih boleh menikmati hidup di dunia..sayang si dear ketat..hee:) 
..Jom layan lagu nie..


♫.:.Selamat Ulangtahun sayang.:.♫

Yang tulus ikhlas ingin sekali
sekali dirinya dibalas
walau hanya dengan dakapan di angin lalu..
yang selalu memberi dengan sekali 
sekala jadi penerima 
cukup dengan salam dan manis doa..
aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
dan leburkan saja serpihan calar derita
selamat ulangtahun sayang
kini kau bersayap pergilah terbang 
rentaslah langit cita-citamu..
harap nanti kita kan bertemu
selamat ulangtahun sayang
janganlah engkau tak terbang pulang
kunanti penuh kerinduan..
selamat tinggal selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
kerana setia yang mencipta bahagiamu..
slmt ulangtahun sayang
kinikau bersayap pergi la terbang
rentaslah langit cita-citamu
harap nanti kitakan bertemu
selamat ulangtahun sayang
janganlah engkau tak terbang pulang
kunanti penuh kerinduan..
♫..selamat tinggal selamat jalan..♫

daripada si dear my hubby
~nukilan imran ajmain~

Happy

nota buat tersayang--->Sejuta terima kasih mak kerna melahirkan dan membesarkan ceq hingga sedewasa ini sedari sekecil tapak tangan hingga sechabi sekarang=)..buat ayah,,ceq amat berterima kasih kerna menyekolahkan ceq sehingga ke sampai tahap belajar di menara gading sekarang..insyaALLAH..akan ceq buktikan pada mak ayah yang ceq boleh menggengam segulung ijazah suatu hari nanti..
"genggam bara api sehingga sampai jadi arang" 

current message!!
tepat pukul 12 tgh malm: si dear  orang pertama yang wish aku!!
ngee* terharu sangat2 hanya sang penciptaku yang tau^^..
sayang my hero..ilysm!~
yippy!! aku sudah dewasa dan makin dewasa


HePpy Bufday CiK Dawia!!!!!
Quotes Myspace Comments


Quotes Myspace Comments

3 comments:

  1. Weewit. Hepi bitday kak! hihik

    ReplyDelete
  2. hehe:)
    terima kasih bilet..^^
    hihi

    ReplyDelete
  3. hehe:)
    terima kasih bilet..^^
    hihi

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi