Sunday, 14 March 2010

ღ ..SuKa LePaS duKa..ღ

Salam reader blog sekalian,,
ntah knapa perasaan arini untuk menaip n3 amat-amat la rajin..
sebabnya hari nie hatiku berbunga girang tatkala rinduku rindumu jua.
aku suka dan eppi arini..serius!~
sebabnya...
hati aku dah tenang...
masalah dah settle..
rindu makin dalam..
semua yang aku buat si dear dah suka..xde bantah-bantah  lagi..
yippy! :)
tersirat di hatiku terluah dalam blog
chitobebearchocholategoldish ini..
lambang hatiku dah pulih..
serius semalam hati terguris dan tercalar..
tapi sekarang..
calar itu makin hilang..yang terguris terpadam terus..
nikmatnya suka dalam duka^^
patut la..hidup nie kata orang ada pasang surutnya..kadang kadang memang kita tak jangka kenapa ada sedeh duka hiba dalam hidupku  kita..
rupenya ada hikmah disebalik semua kejadian Iahi..
lalu bersyukur lah tanda nikmat dan cabaran dariNya kerna penah aku terdengar bicara tinta manis..pelangi selepas hujan..:)) 
dan kebetulan sekarang tgh hujan..dan aku dah dapat pelanginya arinie...! serius berasa syukur sesangat! ilysm my dear..
.:.Alhamdulillah.:.
 
rasa cinta dan bahagia arinie aku qasehkan dalam blog nie buat tatapn sendiri dan siapa yang sudi membaca:)
akhir kata,,suka lepas duka adalah nikmat yang berbeza"

nota buat tersayang---> doakan kebahagian aku dan si dear ye ^^

---;-'-{@
~Dawia~

4 comments:

  1. hidup perlu menulis...

    ReplyDelete
  2. ha..bgosla..
    xde prob yg xde penyelesaian kn..hidup kna happy..lalalalalal

    btw kek tu sgt sdp..hihihi ;)

    ReplyDelete
  3. haha;p

    yeke hafiz:)..
    ada pulak..xpenah dengar pun..
    pandai pandai je awak ek..

    ReplyDelete
  4. betul..xde masalah yang xde jalan penyelesaiannya..^^

    yup hePpy dan sedih kena seiring..
    baru da masam manis pahit kelat dalam hidup..kan3..:)

    kek tue sedap..!
    hihi

    ambik la..
    free je..
    ^^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi