Friday, 19 March 2010

ღ ..Miow keSayanganKu..ღ

Salam reader semua pengunjung
blog chitobebearchocholategoldish:))

terasa nak cite pasal dua ekor miow dikampung
n3 nie khas buat peminat tucin jugak..
peluk cium ku pada dua ekor miow atau tucin nie..
lama tak balik kampung..dan lama tue jugak la tak nampak si gebu Rayyana Razuel dan si montel Rayyan Rishie..sekor betina dan sekor jantan..:( ouh ekceli..rumah aku tak pelihara meow nie tapi umah tok dan tok wan aku..sO,,bila time balik kampung aku main ler dengan gebu tomey dan gebok montel nie..huhu..
rindu lar same miow nie sume..

cumil kiut miut kan:)) 
si rayyana razuel..nama nie aku yang letak^^

si gebok montel rayyan rishie..sgt noty:)

huuaaa....rindu sangat..tapi serius aku cakap miow mmg binatang yang boleh buat kita selesa bersama dia..dan miow jugak adalah binatang kesayangan nabi..jadi seeloknya kita menjaga dan memberi makan pada miow yang tomey-tomey nie:))
dan ekceli miow rayyana ngan rishie tak banyak karenah..^^
suka tgk rishie tangkap cicak..
tapi tak makan diamain sampai mati cicak tue..
si rayyana pulak tak suka main cuma bermanja..

sendol2 kaki..suka dok atas riba..huuu.:(
rindunya pada tucin-tucin nie...bila la nak balik kampung..
dan bab penjagaan aku xtau sangat sebab tok yang bela kan..
aku balik sekali sekala je..
lagipun kat umah xleh bilaa miow..
si Fadli adikku ada asma..
Jadi famili anti tucin..tapi tidak aku..
geram sangat ngan miow..
haaa!~ lupe nak sebut..
si Rayyana ngan si Rishie..
tok aku bagi makan whiskies..
tgk badan la kan..haha;p
cantikkn si rayyana..gagahkan si rishie..^^
Okeyh la..aku rindu miow-miow kiut miut nie..
apepun aku nak kena gegas g clas dah nie..start pkul 9.30..
haha..sempat lagi taip n3 di pagi jumaat..
keyh reader senyum2 selalu...
jumpa di lain n3:)
salam miow dari aku buat peminat tucin...
Sekian,,
--;--'-{
~Dawia~

5 comments:

  1. kucing oren tuh same cam kucing chemay
    comelll sgt
    ^_____^

    ReplyDelete
  2. i like ur cat nak pinjam bley kawan dgn Mr POPOSH hehe

    ReplyDelete
  3. yeke..:)
    cumil kan rayyan rishie..
    nnt leh la rishie kawan dengan kucin chemay..^^


    hehe..yeke:)
    ok je..pinjam je tau..^^

    ReplyDelete
  4. yeke..:)
    cumil kan rayyan rishie..
    nnt leh la rishie kawan dengan kucin chemay..^^


    hehe..yeke:)
    ok je..pinjam je tau..^^

    ReplyDelete
  5. my mom slalu marah bila sy cium n tdo ngn kuceng..
    hihi
    kdg2 sy suapkn kuceng sy mknn..
    hik2 ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi