Saturday 20 March 2010

ღ ..Sedeh YanG tak tertanGGung Lagi..ღ

Salam semua reader,,
Ya Allah..dugaan mu kali nie cukup besar..berat rasanya aku nak menggung derita ini..
memang tak sangka..begini tetiba jadi..aku bukan nak mengeluh cuma nak mengadu padamu Ya ALLAH..Engkau yang Maha besar dan Maha Mengetahui segala-galanya...Saat nie Si dear tgh 10sion..kerna masalah penghubung antara aku dan si dear telah terputus tetiba:( mulanya ok lagi maghrib tadi siap dear boleh col dn msg aku..tapi bila tetiba menyepi..aku heran..(dalam hati tertanya-tanya knapa,,apakah??) aku terus col..mana tau ada hal yang tak dapat elak ke kan..lepas dail..aku dengan suara perempuan bercakap di corong talian..."dis is voice for the number...01********"..

terus je aku letak takut masuk tabung..aku heran???..jadi col lagi buat kali kedua,,ketiga,,keempat sampai aku pasti dear mmg tutup..aku mmg tertanya-tanya..tsk..tsk:(kenapa??........
sms ditaip serta merta..bertalu-talu aku hantar..takkan si dear merajuk..sedangkan kalau dear merajuk sekali pun dia takkan off nset..sumpah..! aku jamin 100%
http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com
Lama jugak selepas aku col n sms..nsetku berdering..no lain pulak yang naik..huh! rasa cam tak nak angkat jer..tapi mana lah tau kot-kot si dear kan..aku pun jawab ler cam biasa..rupenya mmg bf aku..si dear guna number ayah dia..tsk tsk.rasa kolam air mata dah bertakung..nak merajuk,,bebal semua bercampur aduk.:( tapi bila dah diceritakan hal sebenar..baru lah aku tau..:( rupenya nset dear buat hal..kata dear,,dia sendiri  tak tau pun sebab apa tetiba nset dia meragam..si dear cakap mulanya lepas dear col aku..nset tue tiba-tiba mati.pastu,,nset tue mintak no pin..ok..tapi lepas tue dia mintak no security code*dear dah  letak je la macam no...lagipun si dear xde pulak suka letak security code kat nset dia..tapi sim tue tak nak terima..huaaaa! korang penah jadi camni x??..ksian pakwe aku.. rsa hatiku masa tue dah tak tertanggung lagi.. (aku mmg macam tue*) mudah jatuh air mata..ekceli semua girl tapi ada jgk x..tak tau la kan..?

macam biasa si dear akan susah hati kalau aku nanges..katanya dia susah hati dengan mOney yang kering pastu satu-satunya penghubung kami iaitu nset dah buat hal..runsing dibuatnya.....bukan dear tak ke kedai nset.katanya sempat pegi tapi apek tue cakap tak boleh buat..tak tau knap?..aku tak tanya pulak..
sempat jugak dear ke kedai nset..tapi katanya kedai tue tak boleh buat..tapi knpa xleh buat ek?..bf aku cakap hari isnin baru blh?..heran..??
tapi aku xnak buat spekulasi awal..
adakah bf aku ada sembunyi sesuatu dari aku..?


malam nie sedehnya Ya ALLAH..masa yang singkat aku bercakap di talian guna nset ayah si dear..paastu ayah dear pulak nak guna..saat tue aku rasa berat sangat..sedehnya..tambah dear cakap hujung bulan nie mungkin baru nak format semula...masa tue akurasa cam..nak jatuh tersungkur..walaupun masa tue aku baring di katil..dalam masa itu..redha dan terus bersabar..aku tau dalam  hati dear,,dear amat runsing..sedeh..Ya ALLAH..tabahkan hati kami berdua untuk harungi saat getir berjauhan dan terputus hbungan ini..harap-harap xlame..:( T_T
kerna kami berdua amat jauh dimata yang 
hanya talian komunikasi sebagai penghubung..tapi bile jadi cenggini..susah nak jangka..
aku cuma berharap pelangi selepas hujan..
dalam maksudnya..
sedehh..Ya ALLAH..sedeh pedih hati nie
menanggung rindu....
http://www.cute-smiley.com

http://www.cute-smiley.com

http://www.cute-smiley.com
Hanya tuhan je yang tahu tersirat dan tersurat persaan aku dan si dear sekarang..kalau hujung bulan kata dear baru nak buat format..alamatnya 10 hari lagi la keadaan akan terus macam nie..susah la nak contact my hubby...sob..sob..
dear..kita mesti boleh walau sedeh nie dah tertanggung lagi...
nota buat tersayang--->dear..rindu sangat:( apa yang dear buat sekarang??
besarnya beban ini..harap kita tabah ye dear..jgn lupe col syg~
blur sangat nie..hukhuk T_T

yang berharap keadaan akan pulih dengan cepat,,
doakan kitaorang berdua ye reader sekalian..

sekian..
--;--'{@
~Dawia~

2 comments:

  1. Anonymous12:49 am

    tamoe sedih2..
    msti dye pon sedih sbb xleh nak msg2 and call2..
    so sbr tau cik dawia
    :)

    ReplyDelete
  2. tenkiu chemay:)
    betul tue..
    dia pun sdih..
    saya sabar..
    trima kasih ambk berat chemay^^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi