Sunday 14 March 2010

ღ ..Tercalar Hati Terguris Jiwa..ღ

Salam hari minggu semua reader blog sekalian,,
malam tadi aku langsung tak on9 sebab pertama..
line streamyx semua lari..jadi xleh la nak luah sangat semalam..
sebab kedua mood pn xde disebabkan kes dan alasan tertentu..
pagi nie kampus aku dihujani jujuran air hujan kurniaan Ilahi..
syukur sangat..satu tanda ketenagan buatku dengan kedinginan pagi..
kerna..malam tadi hatiku tercalar dan jiwa ku terguris sangat..:(
xpenah aku rasainya sebelum nie..
sendu hatiku hanya aku yang tahu..:(
betapa luluh hati menages sepuas puasnya..
bila hati dah tertanggung lagi..
ku ambik wuduk..ku pakai telekung..
qiblat menjadi saksi..disitu qasehku padaNya tumpah bersama sama derasnya aliran air mataku..
dan tak tertanggung dek hati..:(
sendu aku menatap kitab suci..perlahan lahan berkumat kamit membaca surah yasin..
aku tau mmg sukar dan perit hati ini..
Ya Allah..
ketenangan darimu yang aku cari..
mudah mudahan dimakbulkan doaku supaya hatiku setenang telaga al-Kausar..
.:.amin.:.
..................................................

nota buat tersayang---> rindu itu satu nikmat..
gado itu asam garam...moga cair la hatimu yang sekeras kerikil.

---;-'-{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi