Wednesday, 31 March 2010

ღ ..Ole-Ole Dari Jakarta Oleh Yuka-Luv..ღ

Selam semua,,
Jalan-Jalan nmpak cabutan bertuah dari blog cik yuka
aku join!~ hehe

INI ENTRY STICKY MODE,SILA SKROLL KEBAWAH UNTUK ENTRY TERBARU.



Salam semua....
sempena program jalan-jalan cari makan 
yuka ke Jakarta/Bandung pada 12-16 Mac 2010 ini, yuka berhasrat untuk membeli cenderamata untuk diberikan kepada pengunjung blog yuka-luv ni...namun demikian tak dapat la yuka nak bagi kepada semua....
( biasalakan masalah bajet pastu masalah nak bawak banyak2)..
untuk berlaku adil...pemberian akan dibuat melalui cabutan bertuah...
Hadiah untuk pemenang cabutan bertuah ini tak dapat la nak ditunjuk buat masa ini...(sebab baru nak pi cari kat Jakarta/Bandung nanti )
Sebanyak 3 hadiah akan disediakan untuk pemenang dan 1 hadiah untuk referer tertinggi..
Sangat mudah untuk menyertai cabutan bertuah ini...tiada slogan
diperlukan...bukti pembelian juga tidak diperlukan...( macam cabutan di supermarket daa...)
Untuk melayakkan nama anda dimasukkan dalam senarai cabutan bertuah, anda hanya perlu buat perkara-perkara berikut:
 
1. Buat 1 entry mengenai cabutan bertuah ini dengan menggunakan tajuk Ole-ole dari Jakarta oleh Yuka-Luv. Entry itu mesti dibuat sticky mode sehingga tarikh tutup peraduan ini.
  :DONE:

2. Sila maklumkan entry yang telah siap dibuat kepada yuka dengan meninggalkan link anda diruangan komen di entry ini...
:DONE:
3. Sila nyatakan referer anda bagi cabutan bertuah ini. 
:Yuka:
4. Tarikh tutup Cabutan bertuah ini ialah pada 31hb Mac 2010 pukul 11.59pm
:Okey..masih awal lagi..ada lagi 10 hari:
 
5. Cabutan akan dibuat secara telus dan tanpa dipengaruhi oleh mana2 pihak.
:Ok:

6. Penyertaan terbuka kepada semua rakyat Malaysia ( bagi rakyat Malaysia yang berada di luar negara pun boleh menyertai cabutan bertuah ini...tetapi hadiah akan diposkan kepada waris2 atau kawan anda di Malaysia )

Senangkan nak menang hadiah...jadi apa tunggu lagi..!
yang pasti aku dah join!~ 

.:.ceria-ceria selalu.:. 
--;-'-{@
~Dawia~

2 comments:

  1. tq kerana join nanti kak yuka update nama peserta ok.

    ReplyDelete
  2. ur welcome..
    ok je kak yuka^^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi