Tuesday, 16 March 2010

ღ ..Award yang ditag Oleh Seorang Sahabat..ღ

salam semua reader,,
pagi nie buka blog tgk dekat chatbox..dapat award dari isan
aku pun dengan bangganye taip la n3 bab nie..
maaf la dalam blog dia..dia cakap PR..?
tapi disebabkan aku xtau ape tue PR..mungkin cam soalan kot~
Jom layan PR nie..hihi
isan sory sesetengahnye sahya xtau maksudnya~
jadi saya tukar dalam bahasa saya..leyh kan?:)
harap xkeSah.....

 1. nama sekolah anda? dulu ler SMK Sultan Badlishah
2. nama ketua kelas kamu? Mohd Syamil Azuan
3. jawatan kamu di kelas? setiausaha
4. guru yang paling killer ? Mr.Taqayuddin..garang giler*
5. nama kepsek(ape nie?) kamu? Uncle Zaquan.hentam je
6. nama wakepsek kamu? (pun xfaham) jadi suka2 jwb ramai..
7. pernah jadi ketua kelas?xpernah..
8. pelajaran yang paling tidak suka? Matematik Tambahan
9. kegiatan rutin kamu di kelas? study dan memahami apa yang diajar cekgu
10. pernah di skors? pernah..diskor straight 'A'..haha:p
11. sering di hukum?pernah sb nakal xbuat keja skolah
12. sering buat PR di sekolah? ape tue PR?..errr..xtau
13. nombor absen kamu?huhu..jugak xtau
14. kamu jurusan IPA/IPS/BHS? IPA aka IPTA
15. adek kelas yang rese? ga tau juga yaa , kayaknya banyak tuh
16. sering rame? suka..tapi kadang2..
17. suka nyontek? ape pulak perkataan nyontek?..errkk 
18. pesan buat adek kelas? belajar yang rajin2..supaya jadi pelajar cemerlang!~.
19. tag? xtau nak tag sape..huhu sb aku baru dalam blog..xpe kan?:))
Selamat ya, kalian juga dapet award ini ....


Rulesnya : * Put the logo on your blog. * Add a link to the person who awarded you. * Nominate at least 9 other blogs. * Add links to those blogs on yours. * Leave a message for your nominees on their blogs..sory i not do tag because not know to who i want to tag..new blogger actually..fullstop~

nota:tenqiu isan sebab tag saya..maaf jika ayat ditukar dan ekceli sesetengah ayat saya tak berapa faham..tapi rasa terharu buat n3 award nie;)

---;-'-{
~Dawia~ 

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi