Monday, 8 March 2010

ღ .. Setangkai hati Ini..ღ

siapa daku untuk merubah itu dan ini..
setangkai hati nie bukan sekadar berkias cuma..
ia punya rasa 1001 perisa..
bintang kerdil menanges sepi..
apakah sudi bintang itu memahaminya..
jendela hati cukup runsing...
mengintai bintang itu di langit gelap..

kenapa itu  kenapa ini??.
setangkai hati ini punya rasa berbeda..
yang cuma tahu ALLAH yang Esa..
Maha pendengar lagi Maha Pengasihani:))
tersirat dihati merungkai kata..
tersimpul mati di angin lalu....
apakah ia akan berterusan...
untuk tidak memahami diriku 
si bintang kerdil ini?
untuk kerdipan cahaya yang cuma seketika cuma...
aku menanges sendiri...
tiada siapa yang tahu walaupun zahirnya..
ia tak lah seteruk mana:(...

bintangKu,,
sudi tak engkau mengerti..?
apa yang tersirat dihati ini..sudah tersirat dihatimu..
jika kau bintangku yang dulu...
huuuuuuaa!......
Si dear...setangkai hati nie..
punya kamu tapi bukan sepenuhnya..
kerna engkau dan aku ada jawapannya...

dedikasi untuk rawan hatiku*
yang merintih..
kenapa bila berdua??..
ada yang berbeda?
nota buat tersayang---> bintang kerdil itu akan tetap patuh akan arahan bintang itu kerna baiknya banyak cuma bintang kerdil tue je emo..huhu
sayang si dear.. terima kasih untuk segala-galanya..nasihatmu amat berguna untuk setangkai hati ini:)

degil ketat ketat ---{@
dawia^^

2 comments:

  1. dik..
    gado dgn R ke..?
    xpe le..gado2 mmbawak bahagia.. :)
    jgn gado2 sgt tau..gado2 manja xpe..hihi.. :p

    ReplyDelete
  2. ye kak..
    gado cket..sb lain pendapat & kefahaman..:(
    tapi dah ok dah..
    alhamdulillah:)..
    hehe..tak penah gado teruk..
    macam agak kata kene gado manje..
    hehe;)

    terima kasih akak sudi ambik berat^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi