Saturday, 13 March 2010

ღ .. Nasi Goreng penangan Si Dear..ღ

Selamat pagi malaysia..
lepas joging dan berjalan di blog teman teman blogger yang lain tetiba rasa lapar..emm...nak sarapan..tapi nak sarapan ape ek?:)) kat ostel kampus nie aku rasa maleh je nak masak ditambah pulak xde periuk nasi karen ngan bahan2..lagi lagi la malash..hihi~ alasan semata-mata..
jadi selalunya aku makan roti putih je dengan mentega kacang..takpun makan megi..huhu..mmg rutin kot*

Bukan pe kalau nak masak pun agak susah meh..rumet aku pun xde pegi umah kawan dia..jadi berangan rangan atas katil..hihi* perut berbunyi..tapi malash jugak nak makan..tadi col si dear,,agak2 dia buat ape ek..rupenya tengah sibuk di dapur masak sarap untuk abang dia yang sindrom..waaa..rasa terkejut jugak bila bf aku susah payah mengacau kuali untuk masak nasi gorengnya..dalam fon siap bau lagi..hihi* (nada menipu disitu)..boleh jer...waaa..perut makin lapar..terasa nak je pegi sana makan nasi goreng penangan si dear..tapi sayangnya..xboleh:( jadi aku mintak laa gambar je sebagai tatapan mata tapi bukan untuk perutku..haha:p sesungguhnya si dear malu2 alah bagi jugak pic nasi gorngnya kat aku..bip bip..nset ku bunyi..cepat2 aku buka msg..
*
*
*
taraaa!~
*
*
nie la nasi goreng dear yang siap dihidang*

waaa..! ringkas but nice..hihi:) pic nie diedit ckit oleh tuan punya blog untuk keceriaan k..hmm nampak sedap jugak..dalam hati memuji*..walaupun simple jer..:)) ekceli pakwe aku tau jugak masak dan turun dapur..(cakap dengan bangga) hahahahahaha:p lapar je tengok nasi goreng penangan si dear nie...dear...nak cket..ngee~ apepun2 sarapan penting untuk kita keyh..ambil la setiap hidangan dengan makanan2 yang berkhasiat dan rendah kolestrol cam info kesihatan lak kan?..^^

okeyh la masa aku taip n3 nie perut pun dah bunyik minta di isi soo..layan gambar nasi goreng penangan si dear nie je lah..buat kenyang perut..:) ahaksz..xboleh punya sb tadi dah janji dengan dear  bila dapat gambar kena terus g sarapan..jadi,,aku xnak mungkir janji..lagipun xkan nak tgk gambar je kan..jom sarapan kenkawan!~ oPss lupe nak bagi markah pada nasi goreng si dear aku nie..hihi~ jap jap nak pikir dari sudut hiasan dan rasa darp mata ke perut...dalam...emm..80% ok? ngee* layan je laaa..yippy! bangga..sayang kamu my dear..ilynimysm ketat2..hihi*

nota buat tersayang--> rindu nasi goreng air tangan mak:(
buat si dear..hati2 g keje..mudah2an segala urusan dipermudahkan..:.amin.:.
adik2 ku Fadli dan Badrul..akak rindu hmpa:( apepun selamat bercuti^^ jgn nakal2..sayang semua!!..

---;-'-{@
~Dawia~

1 comment:

  1. yeah..megi mknn rutin..sokong disitu..
    wawawawa..bf dia pndai masak..
    untung la nti kawn ni ye ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi