Wednesday 31 March 2010

ღ .Luahan Itu Indah ..ღ

Salam semua reader sekalian,,
Alhamdulillah..rini dah 31 Mac 2010 bersamaan 15 Rabiul Akhir 1431H..
sayangnya nak tinggalkan bulan Mac..banyak kenangan terindah yang tercoret dalam momen terindah yang tercipta indah dalam hidupku..
teramat banyak tarikh keramat yang menjadi manis pahit coretan hati..
moga tahun depan berjumpa semula bulan yang paling aku sayang nie..
terasa begitu keramat bila hari2 istimewa itu  sudah berakhir dan teringin pula untuk kembali putarkan masa untuk aku tersenyum riang menikmati kenangan indah...wee..apepun aku sudah besar untuk menjengah alam ini dan kembali brsayap mula belajar terbang sedikit demi sedekit..
yeay..!! aku dah dewasa..dan banyak lagi tanggungjawab yang menanti aku perlu pikul^^.. 
Quotes Myspace Comments

InsyaALLAH esok masuk bulan baru..akan ada banyak lagi hari indah teristimewa..ye,,aku menati keceriaan dan kegembiraan dalam menikmati hidup yang ceria senantiasa...baru2 nie hari isnin yang lepas aku kena buat perbentangan kelas Bi..tapi dalam bentuk nyanyian..
dan lagu yang jadi pilihan adalah trough my window dari bunkface..:) seperti biasa kena berlatih2 dan berlatih..rupenya bukan senang nak jadi penyanyi tau..asyik kena berlatih je..upss bukan nak lari tajuk cuma nak cerita pengalaman dalm bulan mac susah nak lupa..dan bulan Mac yang akan pergi..terasa amat lama dan disebab itu terasa bagai malas nak lepaskan bulan Mac pergi..huhu tapi itulah masa cepat berlalu..nak xnak perlu dilepaskan untuk menantikan bualn baru dengan azam baru...(bukan azam tahun baru je tau) haha:p yup itu adalah aku setiap kali masuk bulan baru..tapi still sama cuma hari yang berbeza..lalalala~ terlepas cakap sudah..
tapi harapnya biarlah sebigini.. 
Quotes Myspace Comments

mudah2an ini yang aku harapkan..kehidupan aku makin sibuk sebab dah dekat nak final..test,,kuizwee..n3 pendek dari aku yang tak keruan sekarang......erk...

---;--'-{@
~Dawia~

2 comments:

  1. hehe....
    all da best sis...


    da lme tak singgah sini....chat??? :D

    waa...maken comey la blog dye...jeles ney...hehehe

    ReplyDelete
  2. tenkiu dik Iznie ^^

    betul..lama adik xsinggah blog akak..
    alhamdulillah sht...:)

    trima kash..hihi..
    jgn la jeles biasa je nie;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi